Hoofdcategorieën
Home » One Direction » A Story About One Direction » Aardappels
A Story About One Direction
Aardappels
'Oh nee! Straks krijgen we van de brandweer een gepofte aardappel!' Roept Louis wanhopig. Lianne fluistert zacht tegen Marin: 'Dan is hij hoooot!' Zayn rent paniekerig rond. 'We moeten de brandweer bellen! Bel de brandweer, bel de brand weer Harry!' Roept hij. Opeens wordt op zijn schouder geklopt. Hij slaakt een gilletje en draait zich snel om. Daar staat een brandweervrouw.
'Hé! Ik ben er al hoor!' Harry gaat stilletjes achter Zayn staan en kijkt over zijn schouder. Zachtjes fluistert hij in Zayn's oor: 'Zij is hoooot!' Opeens komt Niall hoesten naar buiten. 'Ughe Ughe,' Hoest hij.
'Yes! Geen gepofte aardappel!' Het is een kreet van Louis. Niall wil zwaaien, maar stopt meteen met zijn beweging als hij de brandweervrouw ziet. Hij gaat stilletjes achter Harry staan, kijkt over zijn schouder en fluistert in Harry's oor: 'Zij is hoooot' dan zegt de brandweervrouw heel serieus: 'Jij ook, je broek staat in brand!' Niall kijkt naar zijn broek en begint te gillen.
'Aaahhh! Blus mijn broek dan toch!' Gilt hij en springt in het rond. De vrouw fluit op haar vingers en er komt een oud, krakkemikkig brandweermannetje aanrennen met een brandweerslang. De man spuit met de slang en al gauw is Niall's broek geblust. Niall kijkt teleurgesteld van zijn broek naar de vrouw. De man loopt ondertussen terug naar de brandweerwagen.
'Tja, ik had liever gehad dat jij dat deed...' De vrouw fluit nog een keer en de man draait zicht kort om. Hij spuit nog een keer recht in Niall's gezicht voor hij de hoek om verdwijnt. Niall kijkt hem verontwaardigt na.
'Moest dat nou?!'
Reacties:
whhaaha je hebt echt een leuke schrijfstijl
snel verder...melding?
greetzz
Jullie zijn echt (te) gek... Als lianne zo doorgaat, moet ze levenslang...
Xxx