Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » geen titel te bedenken

my dreams come treu|| 1D

29 sep 2013 - 20:23

447

3

390



geen titel te bedenken

''aawwhhh!!'' hoor ik. ik kijk om, terwijl louis me loslaat. het is maud. ze staat naast niall.. ook zo'n mooi koppel! nu alleen nanette met harry! alleen heeft zij ook een vriendje.. dus zal het moeilijk gaan. '''hoe was het op de wc?'' vraag ik ondeurgend. ''niall,wat doe je hier... is er iets?'' vraagt louis gelijk na mij. ''de wc was echt mooi!'' zegt maud, en kijkt naar niall, terwijl hij zegt; ''oh nee, niks... ikuhh.. ik kwam een verdwaalt meisje tegen!'' liegt hij... dat is duidelijk te zien. maud's gezicht is nogal verliefd. als ik goed kijk, lijkt maud nu echt een kabouter.. dat is ze sowieso al, maar nu.. oke, niall is ook de kleinste, maar nu is hij een reus! ik denk dat ik net zo groot ben als hem! maar dat maakt me niet uit, ik kan er niks anders van maken. ''verdwaald? hoe kun je in een rechte gang verdwalen?'' vraagt louis verbaasd. ''louis, je kent me niet goed genoeg.. ik ben een kluns... dat moet je effe weten.'' antwoordt maud. ik lach even, maar ben meteen weer stil.. alleen ik weet wat ze er precies mee bedoelt, ik heb er evraring mee! ''demi! hoe moet het nu met jim!?''roept maud. ''wat, jim? oh ja.. niks, we zijn nooit een stel geweest dus ja.'' zeg ik. jim is een jongen bij me op school, 2e jaars, ik eerste (helaas.. ik ben dus nog veel te jong). ''wie is jim?'' vragen louis en niall tegelijk. ik leg alles uit. ik vergeet helemaal dat nanette niet eens weet dat ik naar het concert ben geweest! hoe moet ik het haar nu uitleggen... we zijn alles voor elkaar.. en one direction is ook alles voor ons! pff... het leven is af en toe zo moeilijk! ''demi, hoe gaan we nu naar huis? jij kan amper lopen nu met die knie van je!'' zegt maud. ik kijk haar aan. ''uhhh.. nietdat ik weet.. misschien wil pap ons komen halen..volgensmij is hij in de buurt met zijn werk.. dan blijf je vanacht bij mij op de heibloem slapen!'' stel ik voor. ''nee, ik moet echt naar huis.. ik ga niet alleen zo ver van huis! knie wordt beter! ik erger me aan jou!''schreeuwt ze. ''rustig maar.. ik heb een idee, jullie gaan met ons mee, naar het hotel, en blijven daar voor 1 nacht.. morgen brengen we jullie naar huis, het is dan toch zondag.'' zegt louis, en kijkt heel even naar maud. ze bloost.. ik weet nu wat ze denkt.. aan niall... ze wilt alleen ver weg van huis slapen, als niall dicht bij haar is. maud knikt heveig, en pakt dehandvan niall.. geen idee waarom.


Reacties:


LouisLoveMe
LouisLoveMe zei op 17 juni 2013 - 18:15:
Snel verder, en stuur me dan een meldng!!


Malikaa
Malikaa zei op 11 juni 2013 - 19:35:
Awhhh, zo schattig
Snel verder
xXx


laurastyles
laurastyles zei op 11 juni 2013 - 14:06:
Leuuk!!!