Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » te veel ruzie » verraad

te veel ruzie

11 juni 2013 - 21:35

414

6

336



verraad

sorry dat ik lang niks heb geschreven maar wist niks en waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat er weer een nieuw hoofdstuk opstaat omdat ik volgende week preofwerk week heb en ik de hele week moet leren. ik zal proberen om vrijdag nog iets te posten. maar ENJOY!

Fiona POV
Ik had mezelf zo snel mogelijk omgekleed en liep snel naar beneden waar de jongens al op me stonden te wachten. Ze deden heel raar en gespannen maar ik dacht dat ze gewoon zenuwachtig waren voor en of andere soundcheck. Ik volgde de jongens richting hun auto en stapte in. Ik zat naast Niall en Zayn. Niall was heel erg zenuwachtig dat kon ik heel goed zien, dus ik vroeg wat er aan de hand was maar ik kreeg gewoon geen antwoord. Ik weet niet wat het was maar ik voelde me niet meer veilig bij de jongens terwijl ik me gisteren wel veilig voelde. Ik zag Niall druk bezig op zijn mobiel net zoals Harry.

Niall POV
Ik was in gesprek met Harry via whatsapp. Ik kan haar dit gewoon niet aan doen. Waarom wou Harry nou dat ze weg moest, waarom zei Harry dat ze terug naar huis moest?! We gaan haar verraden ook al is ze pas 1 dag bij ons, toch noem ik dit al verraden. We gaan eigenlijk helemaal niet naar de studio, we gaan haar terug naar het witte huis brengen en ik moet haar straks ook nog gaan blinddoeken omdat ze niet mag weten dat we naar haar huis gaan. Ik blijf maar tegen Harry zeggen dat ik dit niet kan en dat dit zielig is voor, wie weet hoeveel problemen ze hiermee krijgt. Maar de enige reactie die ik van Harry krijg is: “stel je niet zo aan, ze heeft dit zelf veroorzaakt en ik wil niet in de problemen komen met de president”. Dat wij haar dit serieus gaat aandoen……….

Harry POV
Ik ben al de hele tijd met Niall in gesprek over wat we met Fiona gaan doen. Ze kan niet bij ons blijven, dat kan gewoon niet en daar ben ik Niall nu van aan het overtuigen. Het is misschien niet fijn voor Fiona dat wij haar verraden( zoals Niall dat noemt) maar als ze bij ons blijft krijgen we problemen met de president en dat is niet goed voor de band maar ook niet voor ons. We zijn nu bij het tankstation en dit is de plek waar Niall Fiona moet blinddoeken. Ik zie Niall heel erg twijfelen en ik zie dat Fiona steeds banger wordt. Ik stuur Niall snel een berichtje:
Heey Nialler,
Waar wacht je nou op?!
Je moet haar snel blinddoeken want Liam komt er alweer aan lopen.
Als je het niet doet moeten we door gaan op plan B en dat wil je toch niet…….


Reacties:

1 2

Lotteimy
Lotteimy zei op 12 juni 2013 - 7:46:
o_O Wat is plan B ? Goed geschreven x


laurastyles
laurastyles zei op 12 juni 2013 - 7:41:
Melding!!


menepen
menepen zei op 12 juni 2013 - 6:44:
Melding


juutjee19
juutjee19 zei op 11 juni 2013 - 22:36:
lovee it
maakt niet uit dat je lang niet hebt geschreven, ik ben ook heel druk voor school =))
xx


shania13
shania13 zei op 11 juni 2013 - 22:11:
OMFG NIET DOEN!!!!!!!!!!
Snel verder
Xxx