Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » OLLG » OLLG

OLLG

12 juni 2013 - 16:36

703

4

380



OLLG

hey ik maak een verhaal over een meisje die Justin bieber ontmoet en "vrienden" met hem wordt.. Ik heb zelf ook een account op wattpad daar heb ik dit verhaal ook op gezet.

Daar zaten we dan in de auto onderweg naar het concert van Justin Bieber. ‘Omg we zien Justin straks in het real!’ zei Merel blij. ‘jaaa, ben echt superblij!!’ zei ik enthousiast. Na een half uurtje in de auto hebben gezeten zijn we eindelijk bij de Ziggodome in Amsterdam waar de Beliebers staan te wachten op hun held. ‘Kom Merel we gaan er bij staan!’ riep ik toen we uit de auto stapten. Ik gaf m’n moeder snel een knuffel en renden samen met Merel naar de plek waar Justin zo langs zou lopen om naar binnen te gaan. ‘OMG Cheryl kijk Scooter Braun de manager van Justin komt uit dat zwarte busje!!’ schreeuwde Merel. ‘Yeaaah dat betekend dat Justin daar ook in zit!’ riep ik blij.
We mochten naar binnen, ‘Merel, heb jij de kaartjes?’ vroeg ik, ‘uhh ik dacht dat jij ze had?’ zei ze serieus. Ik schrik, ‘neee helemaal niet jij zou ze bij je houden’, ‘hahaha grapje rustig maar’ zei Merel grinnikend en haalde de kaartjes tevoorschijn. Ik keek er een paar seconde aan ‘haha sukkel, je liet me schrikken!’. Merel lachte en we mochten doorlopen langs de beveiliging.
We stonden in de eerste rij en de zaal werd steeds voller met beliebers, het werd donker en Scooter kwam ons welkom heten. Na een tijdje kwam Justin het podium op en hij begon te zingen, de hele zaal gilde en zong mee. Merel en ik zongen ook keihard mee. Nadat hij een paar liedjes had gezongen kwam er een vrouw naar me toe, ze vroeg of ik de one less lonely girl wou zijn, ik keek perplex, ‘what really? Yes! ofcourse!!’ schreeuwde ik super blij, ik nam afscheid van Merel die super blij voor me was en liep mee met de vrouw die het vroeg. We liepen door een donkere gang die uiteindelijk stopte in een grote ruimte waar Justins team zat, Scooter Braun liep naar me toe ‘Welcome! I’m Scooter, what’s your name?’ vroeg hij, ‘hi! I’m Cheryl, I can’t believe that I’m the one less lonely girl!’ zei ik. Scooter lachte en nam me mee naar de andere en ik stelde mezelf voor. Toen het liedje one less lonely girl begon nam een danser van Justin me mee naar het podium, alle meisjes gilde en Justin pakte m’n hand en nam me mee naar een stoel, hij danste en zong voor me en keek super lief! Daarna gaf hij me een bosje bloemen en vroeg wat mijn naam was, ‘Cheryl’ zei ik en Justin glimlachte ‘that’s a beautiful name’. Het nummer was afgelopen en ik kreeg een meet&greet samen met Merel. Toen het tijd was om naar huis tegaan fluisterde Justin wat in m’n oor, ‘Cheryl, wait here is my number call me when you have time’. ‘Hihi, okay!’ We namen afscheid van Justin en Scooter en gingen naar huis. Toen ik eenmaal thuis was vertelde ik m’n moeder over het concert, ook zei vond het heel gaaf dat ik de ollg mocht zijn.
De volgende morgen was ik pas om 11 uur wakker geworden, ik zocht het briefje met Justins nummer en belde het. ‘Uhh hello justin, it’s me Cheryl’ zei ik voorzichtig. ‘Heeey Cheryl! How are you? Come to the centre on 13;00, i have a suprise!’ zei Justin, ik gloeide van binnen en dacht wow Justin wilt een afspraakje! Ik praat gewoon met DE Justin Bieber! ‘I’m great and you?’ zei ik. ‘I’m fine! And I’m so happy that I can see you again, I think you’re very special Cheryl!’ zei Justin. Ik glimlachte, ‘okay I see you soon! Bye!’ riep ik. ‘bye sweetheart’ zei Justin.
Ik ging snel douchen en keek of ik wat leuks had, ik griste een felroze shortje en een wit topje met Belieber erop uit mijn kast, en deed sandaaltjes aan, daarna at ik snel een crossaintje en dronk starbucks koffie.
Inmiddels was het al half 1 en ik riep naar m’n moeder dat ik om kwart voor naar het centrum zou gaan. Ik smste Justin dat ik bij de Mcdonalds zou staan wachten, hij smste: hee beautiful, alright! Xx Justin.
Ik zocht m’n ov-pas en liep naar de bushalte, onderweg kwam ik Daniël tegen de knapste jongen van m’n school, ‘heeey Cheryl’...

Verder?


Reacties:


missbieber zei op 12 juni 2013 - 20:56:
Aahw thank you! X @ Malikaa


Malikaa
Malikaa zei op 12 juni 2013 - 19:04:
Je schrijft echt goed!
Ik ben niet echt fan van Justin Bieber, maar ik luister wel naar zijn liedjes
Melding please
xXx


missbieber zei op 12 juni 2013 - 17:04:
@ pattyV ahw dankje! Ik doe er zo nog een stukje bij x


PattyV
PattyV zei op 12 juni 2013 - 17:03:
jaah verder schrijven, je kunt goed schrijven