Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » te veel ruzie » waarom???

te veel ruzie

12 juni 2013 - 17:19

373

5

304



waarom???

hier is weer een hoofstukje. ik zal proberen een hoofdstuk per dag te plaatsen! maar ENJOY!!!!

Niall POV
Ik krijg een berichtje van Harry en ik ben meteen bang, bang dat Harry plan B echt gaat uitvoeren en dat wil ik dus absoluut niet. Ik wil de blinddoek pakken als is opeens een klap hoor. Eerst dacht ik dat Liam de deur te hard had dicht gedaan maar dat klinkt niet zo. Ik keek op en schrok. Fiona hangt over Zayn heen en ze is bewusteloos…………

Harry POV
Het duurt me te lang en Niall heeft haar nog steeds niet geblinddoekt na mijn berichtje. Hij zoekt alleen iets, dus ik besluit over te gaan naar plan B. Als eerste moet ik Fiona dus naar slaan, oké dan doen we dat maar. En voor ik het weet hangt Fiona over Zayn heen hangen en Niall geschrokken op kijkt. Ik haal me schouders op en zeg:”als je haar niet blinddoekte ging ik over op plan B”. Niall zegt niks terug , zeker nog in shock door mijn plotselinge actie.

Zayn POV
Ik weet dat Niall Fiona moet blinddoeken maar ik weet ook dat Niall dat dus echt niet kan en wil. Hij heeft gewoon een zwakke plek voor meisjes zoals zij. Ik vind het ook niet eerlijk maar Harry heeft ook ergens wel gelijk, als wij Fiona bij ons houden krijgen we problemen met de president en dat is niet goed voor de band en ons. Ik hoor een *PLING* en dat betekent dat Niall een berichtje krijgt. Zodra hij het gelezen heeft blijft hij even stil zitten en begint daarna snel te zoeken naar volgens mijn de blinddoek. Harry kijkt ongeduldig om zich heen en geeft Fiona uit het niets een klap tegen haar gezicht aan en Fiona valt bewusteloos tegen me aan.

Fiona POV
Ik ben diep in gedachten verzonken en krijg helemaal niks meer mee, totdat ik een harde klap tegen me hoofd voel en ik half bewusteloos omval. Ik hoor Harry zeggen:” als jij haar niet blinddoekte ging ik over naar plan B”. Niemand zegt iets en ik doe maar alsof ik bewusteloos ben anders krijg ik straks nog een klap tegen me hoofd aan. Maar er is een vraag die in mijn hoofd rond spookt: waarom moest iemand mij blinddoeken en wat is er voor plan en nog belangrijker wat is plan B?............


Reacties:


juutjee19
juutjee19 zei op 12 juni 2013 - 19:00:
spannend!!
I know niet een heel erg originele reactie maar toch het is spannend =))
XX


shania13
shania13 zei op 12 juni 2013 - 18:18:
HARRY IM GONNA KILL YOU JE MAG GEEN MEISJES SLAAN
snel verder

xxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 12 juni 2013 - 18:00:
Superspannend Please snel verder


laurastyles
laurastyles zei op 12 juni 2013 - 17:31:
Spannend!!


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 12 juni 2013 - 17:24:
Spannúnd!~Gauw verder...