Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » OLLG » First date with Justin

OLLG

12 juni 2013 - 21:24

834

1

229



First date with Justin

Het verhaal gaat nu verder! Enjoy it! xx

‘hey Daniël’ zei ik. ‘Ga je vanmiddag nog wat doen?’ vroeg hij, ‘uhh ja ik heb een afspraak..’ zei ik nerveus, ‘ohh jammer’ zei Daniël ‘sorry..’ zei ik en stapte de bus in.
Na 10 minuten was ik in het centrum en ik liep naar de Mcdonalds. Om precies 1 uur reed er een zwart busje en een van de bodyguards van Justin kwam naar buiten en zei dat Justin in het busje wachtte, ik liep mee en toen ik in het busje zat gaf ik Justin een knuffel en ging naast hem zitten. ‘Waar gaan we heen?’ vroeg ik nieuwsgierig, ‘dat is een verrassing’ zei Justin glimlachend. Na een kwartiertje stopte we ergens en Justin nam me mee naar buiten. We waren in een soort bos, we liepen naar een open plek, er lag een kleed en een picknickmand en het was er erg mooi. Justin en ik gingen zitten en praten wat, de zon scheen fel en we hadden veel lol. Na een tijdje gaf Justin me een goud kettinkje, ‘wow it’s beautiful!’zei ik ‘why you give it to me?’, ‘because i think you’re special and I like you..’ zei Justin. Ik bloosde en bedankte hem, daarna gingen we terug naar het busje en Justin bracht me thuis.
‘Hi mam, dit is Justin, ik was net met hem!’ zei ik en ik wees naar Justin, hij stelde zichzelf voor en na een tijdje gepraat te hebben ging hij weg.
M’n moeder vond Justin erg aardig en wees naar het kettinkje ‘wauuw heb je dat van hem gekregen?’ vroeg ze, ‘jaa, mooi hé! Ik ben er echt super blij mee!’ zei ik blij.
De volgende dag kreeg ik een sms van Justin: heey darling, when you’re done with school tomorrow? Xx
Ik smste terug: heyy cutie, uhh 14;00 xx
Hij smste: okayy, i’m gonna pick you up, uhh 15;00, your house? xx
Ik smste: alright see you xx
Rond 2 uur s’middags ging ik naar Merel, toen ik bij haar kwam mocht ik gelijk doorlopen naar haar kamer, ‘Merel, ik moet je wat leuks vertellen!’ zei ik, ‘vertel!’ riep ze. ‘Ik had gister een afspraakje met Justin Bieber!!!!’ riep ik gillend, ‘aaaaahh, zo gaaf!!’ riep Merel ook gillend, we praatten nog de hele ‘Wauuuw echt cool!’ riep ze ‘het gaat vast leuk worden!’.
Om 6 uur nam ik afscheid van Merel en ik ging naar huis, toen ik thuis aankwam zaten m’n ouders en broertje al aan tafel. Nadat ik had gegeten maakte ik m’n huiswerk, keek nog even op twitter en ging daarna slapen.
Maandag ochtend
Ik stapte uit bed en ging onder de douche, ik kon alleen nog maar denken aan vanmiddag met Justin. Ook tijdens de les lette ik niet op en Mr. Breeuwer merkte dat, “Cheryl let eens op en zit niet zo te dromen!” schreeuwde hij boos, hij is heel eng dus ik lette maar op…
Om 2 uur ging ik snel naar m’n kluis en fietste naar huis. Na wat hebben gegeten kleedde ik me om en deed m’n haar goed. Rond 3 uur belde Justin aan we stapten weer hetzelfde busje in en reden naar een gebouw 20 minuten van mijn huis. “Okay we zijn er!” riep Justin. We stapten uit en gingen het gebouw binnen, “ik ga mijn nieuwe liedje nu opnemen” zei Justin blij. “Omg, zo leukk! Heartbreaker toch?” riep ik, “ja!” antwoordde Justin. Ik ging zitten en luisterde hoe hij het liedje zong met zijn perfecte stem! “Woow echt een super leuk liedje!” zei ik toen hij klaar was met zingen, hij glimlachte en we kregen wat te drinken. Nadat hij het een paar keer had gezongen gingen we weg.
Rond 6 uur zei Justin “ik heb honger! Zullen we ergens gaan eten?”, ik knikte en we gingen naar de stad. We stopten bij een restaurant en we gingen naar binnen.
“Justin.. waarom heb je mij eigenlijk uitgekozen? Ik bedoel ik ben blij enzo maar ik snap niet dat je mij hebt gekozen van al die andere meiden.” Vroeg ik terwijl de ober ons eten bracht. “Nou..” begon hij, “ik had vanaf de eerste keer dat ik je ontmoette een goed gevoel bij je en als ik aan je denk wordt ik blij!” ging Justin blozend verder, “ahw hihi, I..I love you justin en niet alleen omdat ik een belieber ben..” zei ik. Justin glimlachte “I love you too! Ik heb dat gevoel ook bij jou” zei hij en hij bloosde weer.
Om 8 uur bracht Justin me thuis, voor de deur gaf hij me nog snel een kus op m’n wang ik bloosde en zei hem gedag. “Thank you for this amazing day!”zei ik, “your welcome!” antwoordde hij en drukte nog snel een kus op m’n mond. Op nieuw bloosde ik en Justin glimlachte, “see you soon babey” riep hij en hij stapte het busje weer in.
Ik ging naar binnen en zag toen wie er in mijn woonkamer zat..



hee ik ben nu bezig met het volgende stukje te schrijven ik hoop dat het morgen en anders vrijdag klaar is!x


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 12 juni 2013 - 21:31:
Awhhh
Wie is er in de woonkamer???
Snel verder
xXx