Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » OLLG » What are you doing here?

OLLG

12 juni 2013 - 22:21

590

1

214



What are you doing here?

hi nog een klein stukje! ik ga morgen weer schrijven. Ciao. xx

Ik ging naar binnen en zag toen wie er in mijn woonkamer zat..

Vervolg

“hee babe, lang niet gezien! Waar was je net?” vroeg Kevin m’n ex, hij kwam naar me toegelopen en probeerde me een kus te geven. Ik duwde hem weg “wat doe jij hier?! Ik dacht dat ik had gezegd dat ik je never meer wou zien!” schreeuwde ik, “rustig rustig” zei hij, “never say never hé!” ging hij lachend verder. Ik was nog steeds boos en dacht terug aan toen ik nog een relatie had met Kevin. Het was nu al 2 jaar geleden dat ik Kevin eindelijk dumpte na een relatie van anderhalf jaar, in het begin was hij nog lief en deed hij alles voor me. Na een half jaar begon hij teveel te drinken en te roken door zijn slechte thuis situatie. Als hij boos werd mishandelde hij me of sloeg hij me, ik was erg bang om naar m’n ouders te gaan of het uit te maken. Na een jaar vertelde ik het aan m’n ouders en zij gingen gelijk naar de politie, die deed er gelijk wat aan en pakte Kevin op. Nu na 2 jaar zie ik hem weer in míjn huis nog wel, wat deed hij hier? “Wat doe je hier en wie heeft je binnen gelaten??” vroeg ik weer, “uh niemand de achterdeur was open en ik wou je even gedag zeggen” antwoordde hij en hij keek dreigend. Fuck m’n ouders waren werken en m’n broertje logeerde bij een vriend dus ik kon geen hulp roepen ofzo…
“Ga weg Kevin” schreeuwde ik, “maar schatje..” probeerde hij. “IK BEN JE SCHATJE NIET, EN NU M’N HUIS UIT!” schreeuwde ik naar hem. Hij keek me strak aan en terwijl hij wegliep riep hij “je bent nog niet van me af Cheryl, ik weet je te vinden.” Hij keek me even in de ogen en trok de deur achter zich dicht. Ik voelde een rilling over m’n rug en deed de deur op slot, ik rende naar boven en viel huilend in slaap.
De volgende ochtend werd ik al vroeg wakker, ik keek op m’n mobiel en zag dat ik 2 smsjes had een van Justin en een van Merel. Ik opende die van Merel: heey mop vanmiddag samen shoppen?x
Ik smste haar terug: jaa leuk!xx
Daarna opende ik die van Justin: Goodmorning sweetheart, goed geslapen?<3
Ik stuurde een smsje terug: hello, yess and you?xx. Ik stapte onder de douche, ik moest gelijk aan honderden dingen denken, aan Justin en mij, aan Kevin die me bang maakte, aan Merel dat ik nooit zonder haar zou kunnen en blij ben dat zij mijn beste vriendin is!
Ik kleedde me om en deed m’n haar een een hoge staart, ik pakte me fiets en ging naar school. Merel, Sara en Floor stonden te wachten, verder was er niemand dus ik vertelde over gisteravond met Kevin en begon te huilen. Omdat m’n hele make up was uitgelopen liep Merel mee naar de wc om het opnieuw te doen, “hoe was het eigenlijk met Justin gister?” vroeg ze, “leeuk!” riep ik en was gelijk een stuk vrolijker.
Na school gingen Merel en ik naar de stad, toen we onze fietsen wegzetten kwam er opeens allemaal paparazzi op ons af, “Cheryl,Cheryl ben jij het geheime vriendinnetje van de wereldberoemde zanger Justin Bieber?” “Vind je Justin eigenlijk wel echt leuk of doe je het voor geld?” schreeuwde ze doorelkaar. Ik wist niet wat ik moest doen en stond daar maar, toen plotseling Merel en ik door iemand mee werden getrokken in een steegje..


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 13 juni 2013 - 8:48:
Ugh, die Kevin geeft me de kriebels
wie trok haar weg???
Snel verder
xXx