Hoofdcategorieën
Home » One Direction » I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+] » Chapter One
I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+]
Chapter One
Zondag
Voorzichtig zette ik mijn tanden in zijn keel en begon langzaam te zuigen. Het bloed van de slachtoffer die ik had kunnen vinden smaakte niet zo lekker, maar beter iets dan niets. Al was het wel zo dat dit bloed beter smaakte dan wat ik de vorige keer had.
Haar bloed was klonterig, en smaakte naar niets anders dan viezigheid. Ik vroeg me altijd al af waarom mensen dat deden, waarom in hemelsnaam zou je je eigen bloed vervuilen door onder andere drugs en tabak te gebruiken?
Op een gegeven moment had ik niet zo'n trek meer en haalde ik mijn tanden uit zijn vlees. Ik likte zijn wonden dicht met mijn giftige tong, en liet hem op straat liggen alsof er niets gebeurd was. We namen altijd het bloed van iemand die niet meer nodig was op aarde, iemand die geen familie meer had. Dat was het beste, want als niemand je zal missen, dan was het net alsof je nooit wegging of weg zal gaan.
In snelle bewegingen klauterde ik het dak op van het gebouw waar ik me bevond en sprong over de daken om me zo te verplaatsen naar het pand waar ik tijdelijk woon. Het pand waar ik woonde is niet zo groot en stinkt, maar we moesten het daar uithouden. Ergens anders redden we het niet. We hadden namelijk geen baan, dat is ook de reden dat we bijna geen kleding hadden. We moesten het dan stelen, en als de jongens dat deden, dan vernielden ze meteen ook de winkels. Daarom "winkelde" ik ook niet zo graag.
Ik sprong van het dak af, en landde netjes op de bal van mijn voeten.
De zwarte nacht leek me wel om te sluiten. Ik voelde me fijn in de nacht, mensen kunnen je dan niet zo gauw zien en wat nog veel fijner is; ik werd niet levend verbrand. Ik moest vaak oppassen voor de zon, in de zomer vooral maar dat was logisch. De zon verbrandde onze soort niet altijd. Als je sterk genoeg was tegen de zonnestralen dan gebeurde je niets. Je wast alleen sterk genoeg als je genoeg bloed gedronken had. Ook wel logisch eigenlijk. Ik liep het pand binnen, en hoor een zacht gedreun die zich vermengde met een klets geluid en gehijg. Harry en Louis waren weer bezig. Harry en Louis zijn aan elkaar verbonden, en dan bedoel ik niet dat ze vastgeketend waren aan elkaar, nee, ze waren verliefd. Vampier liefde is sterk. De liefde kon alleen verbroken worden als de een van de paar sterft. Jammer genoeg gaat de ander van de tweetal - die nog wel levend is - zich vreemd gedragen. Die word hysterisch, lijkt wel gek te worden. Maar dan vind diegene weer - met veel geluk - een ander en is alles opgelost. Soms is het zo dat je helemaal geen ander vind, en dan blijf je gek tot iemand je irritant genoeg vind om je uit elkaar te scheuren. Zo is Jeff - een van mijn niet zo goede vrienden - gestorven. Best jammer eigenlijk, hij kon namelijk goed geld verdienen. Ik liep de ruimte in waar Harry en Louis aan het vrijen waren en floot eens schel. Geschrokken keken ze me aan. "Moest dat nou?" vroeg Louis geïrriteerd. Ik knik. "Ja," antwoordde ik hem. "Morgen moeten we naar school, en jullie moeten nog jullie bloed vinden," ging ik verder. Mijn ogen vielen - of ik het nou wilde of niet - op het lid van Louis in Harry's anus. "Jullie zijn walgelijk. Moet dat nou per se hier? Ik heb niets tegen jullie homo-liefde, maar jullie weten het dat ik het haat om dit te zien," zei ik. Louis haalt zijn schouders op waarna hij doorgaat met stoten. Toen zijn handen over Harry's billen gleden en Harry kreunde van genot, rende ik zo snel mogelijk het pand uit, en sprong op het dak.
"Vannacht moet ik dus hier slapen."
~~~
Sorry, vergiste me in proloog en H1 lol
Larry!!! Melding??