Hoofdcategorieën
Home » One Direction » I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+] » Chapter Two
I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+]
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
13 juni 2013 - 18:09
Aantal woorden:
688
Aantal reacties:
4
Aantal keer gelezen:
200
Chapter Two
POV Brittany Clark
Zondag
"Maar mam, dit kun je niet maken!" gilde ik woest en ik rende de woonkamer uit. Ik snelde de trap op, en vond de weg naar mijn kamer. Daar gooide ik mezelf op bed en verstopte mijn gezicht in mijn kussens. Ze wilde me naar een andere school sturen omdat Theo het zo graag wilde. Theo was de nieuwe vriend van mama. Ik snapte niet wat ze zag in Theo. Hij was nou niet bepaald knap. Waarschijnlijk vond ze hem leuk om zijn karakter. Alleen was het wel zo dat mam om de week een nieuwe vriend had, behalve dit keer.
Theo was heel aardig en wilde het beste voor mama en mij, maar soms ergerde ik me heel erg aan hem. Maar ik snapte gewoon niet wat er met mama was. De laatste drie maanden was ze heel erg veranderd. Ze leek steeds minder om mij te geven en meer om Theo. Alsof ik niet meer bestond of zo. En nu kwam ze ook nog met het stomme idee om met Theo te trouwen. Ik schudde mijn hoofd. Wat kon het mij nou eigenlijk schelen? Ik moest er gewoon mee om leren gaan en hopen dat ik hen niet op zoenen zou betrappen. Ik veranderde van positie, waardoor mijn gezicht naar het plafond gedraaid was. Het witte plafond trok mijn aandacht. Ik bedacht me dat ik vroeger ook zo was, wit, smetteloos wit. Met nog geen enkele zonde. Niet dat ik nu slechte dingen deed of zo, maar het wit was nu wel gebroken en langzaam grijs aan het worden totdat het volledig zwart zou zijn. Als het zwart was overleed je, tenminste, zo zag ik het. En met gebroken bedoelde ik een gebroken hart.
Toevallig moest het James zijn die me een gebroken hart had gegeven. James was mijn vriendje en ik hield van hem, ik geloofde alleen niet dat hij de ware was.
Het deed pijn om iemand te verliezen om wie je heel erg veel gaf. Het was als een lichaamsdeel verliezen. Het was alsof hij mijn hart had meegenomen en ik het niet meer terug kon krijgen. Maar dat had mijn karakter niet aangetast. Ik was nog altijd het lieve, aardige meisje dat het leuk vond om mensen te helpen. Net een engeltje, maar toch met een klein duiveltje binnenin zich. Ik was nog wel open en vriendelijk en hoopte ook zo te blijven. Zuchtend duwde ik mezelf omhoog en nam mijn iPhone in handen. Snel stuurde ik Sarah een sms'je.
Ik kom vandaag niet naar de filmavond, sorry.
xx. Brittany
Ik ging weer liggen en liet mijn handen op mijn borstkas rusten. Ik sloot mijn ogen, maar voordat ik meegesleurd werd in een diepe slaap, klonk er een pling-geluidje. Eerst wilde ik het niet eens bekijken, maar toen ik me schuldig begon te voelen, pakte ik mijn iPhone toch nog op om het sms'je te lezen.
Je hebt toch niets stoms gedaan, hé Britt?
Moet ik anders even langskomen?
xx.Ally
Een zachte glimlach verscheen op mijn gezicht. Ally stond altijd voor me klaar en wilde me altijd opbeuren als ik down was. Bijvoorbeeld toen James het uitmaakte. Iedere dag kwam ze bij me langs om er voor te zorgen dat ik niet iedere keer in huilen uitbarstte. Pas toen ik over hem heen was liet ze me een keer huilen. Ik wist niet waarom, maar het hielp wel. Ze zorgde er gewoon voor dat ik me goed voelde. Dat noemde ik nou een beste vriendin.
En ik snapte ook wel dat ze bezorgd was, want ik had nog nooit de zondagse filmavond afgezegd en ik dacht ook niet dat ik dat zou doen. Ik had er vandaag gewoon geen zin in en volgens mij begreep Ally dat ook wel. Vandaag was namelijk de dag dat ik James ontmoet had.
Er is niets gebeurd gekkie. (:
Ik heb er gewoon geen zin in vandaag.
See you tomorrow dear. xxx
Ik legde mijn iPhone op mijn nachtkastje en liep richting mijn badkamer. Ik maakte een warm bad, kleedde me uit en stapte erin. Genietend sloot ik mijn ogen en zakte ik onderuit. Vandaag zou ik me niet verdrietig voelen vanwege James. Dat was namelijk nergens voor nodig.
Arme meid!
Ok heb niet erg veel Ye zeggen naast dat..
Go on girl!
Melding?