Hoofdcategorieën
Home » One Direction » te veel ruzie » thuis?!
te veel ruzie
thuis?!
Niall POV
Dit is nou net wat ik niet wilde. Harry heeft haar neer geslagen en nu is ze bewusteloos. De hele reis blijf ik naar haar kijken, ze lijkt me zo aardig en ze ziet er best lief en mooi uit, wacht zei ik mooi?! Dat kan niet ik ben toch niet verliefd op haar, nee dat kan gewoon nog niet. Ik ken nog niet eens. Niemand zegt iets en het is gewoon akelig stil in de auto. We hoeven nog maar een paar minuten te rijden en dan zijn we bij het witte huis, daar moeten we haar terug brengen en ik krijg een gevoel dat het niet goed gaat aflopen.
Harry POV
Iedereen is stil in de auto. Nog een paar minuten en dan zijn we bij het witte huis. Dan zijn we eindelijk van haar af en kunnen we rustig verder gaan met ons leven. De auto stopt en iedereen stapt uit behalve Niall en Fiona. Ik snap dat Fiona niet uitstapt want dat kan ze niet maar waarom Niall niet uitstapt weet ik niet. “hee, Niall kom je nog?”roep ik. Niall komt langzaam de auto uit en gaat naast Louis staan. Ik loop naar de auto toe en doe het portier open en zie daar Fiona nog steeds bewusteloos liggen. Ik besluit haar wakker te maken. “heey Fiona wordt eens wakker”zeg ik en schud haar door elkaar en langzaam gaan haar ogen open.
Fiona POV
Ik hoor iemand iets zeggen en dan wordt ik door elkaar geschud en open langzaam me ogen. Ik zie dat Harry mij door elkaar schud en kijk en ik word meteen bang van hem. Waarom zou hij mij eerst willen neerslaan en daarna weer wakker maken op een rustige manier alsof er niks is gebeurd. Ik word echt bang van hem. Ik deins achteruit maar Harry is slimmer als mij en pakt me bij me bovenarm en sleurt me mee de auto uit. “Harry laat me los je doet me pijn”zeg ik met een trillende stem. Ik kijk op en zie mijn huis. Willen ze mij thuis gaan brengen…………………..
Reacties:
Aaah stoute Hazza , kleine meisjes pijn doen :'-( Snel verder x
Neee arme fiona
Snel verder
Xxx