Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » A Story About One Direction » Botsing!

A Story About One Direction

14 juni 2013 - 16:29

745

8

345



Botsing!

Read it! :D

'Op die vraag zeg ik geen nee,' zegt Marin. Dan fluisterd Lianne tegen Marin: 'Logisch, want zij zijn hoooooooooot.' We krijgen wat te drinken en de limo rijdt verder. Als we nog een tijdje in de limo hebben gezeten stopt de limo met rijden. Het portier gaat open en we mogen uitstappen. Marin en Lianne stappen uit en beginnen te gillen. 'Waaaaaaat zo groot!!!!!!! En zooooooo luxe.' We lopen met onze blik op het dak gericht maar de grote draaideur. Marin let niet op de deur en loopt er vol tegenaan. Iedereen lacht hard en Marin wordt rood. Maar dan let Lianne niet op en klap vol tegen de 2e deur aan. Nu liggen we allemaal in een deuk en lachend gaan we het hotel binnen.
'Het is hier fucking groot!!!' Roepen Marin en Lianne tegelijk. Marin en Lianne kijken naar de mooie schilderingen op het plafond. Dan klappen ze allebij op tegen een bandlid. Alweer liggen we in een deuk en de receptioniste kijkt ons raar aan. One Dicrection checkt in en we mogen mee naar hun kamer. Ze hebben de luxe suite, de meest luxe van het héle hotel! Het is dan ook niet vreemd dat we bijna flauwvallen als de deur open gaat. We lopen de kamer in en struikelen allebij ongelukkig over een berg kleding we liggen midde in de wasmand. We hebben nog niet eens heel de suite doorgekeken of we gaan al eten in een superdeluxe restaurant. We gaan aan een grote tafel zitten en al meteen komt er een serveerster aan. Ze kijkt verliefd naar de boys. Wij kijken haar boos aan maar ze trekt zich er niks van aan. We bestellen allemaal een ijsthee. Liam ziet een andere serveerster langslopen en fluisterd in Niall's oor:
'Zij is hoooooooooot!' later komt ze weer. En we bestellen allemaal een gerecht. Het duurt even, maar dan krijgen we toch onze gerechten. Niall's begint als een varken te schrokken en Harry en Zayn eten netjes met mes en vork. Liam heeft een lepel bij zijn eten en hij kijkt er vol afschuw naar.
Dan wordt hij opeens heel vrolijk en vraagt aan ons om een papiertje en een pen. We halen het uit onze zakken en geven het vragend aan Liam. Hij begint druk te schrijven en daarna plakt hij het vast aan de lepel. Hij schuift hem met een servetje naar Louis en fluisterd: 'Hé, wissel deze eens om voor een vork bij die serveerster daar!' Louis kijkt hem raar aan, maar doet wat Liam vraagt. Hij loopt naar de serveerster en geeft haar de lepel. Hij zegt nog wat en krijgt een vork. Louis loopt weg en de serveerster bekijkt de lepel eens goed. Dan kijkt ze op naar de tafel waar we zitten. Marin fluisterd tegen Lianne: 'Dit vind ik nou echt niet leuk...' En dan zegt Lianne heel droog: 'Natuurlijk, iedereen vind One Direction hoooooooooot!' De serveerster kijkt nog eens en Liam geeft haar een vette knipoog en maakt een "call me" gebaar. De serveersters glimlacht en knikt. Dan loopt ze weg. Liam geeft Louis een high-five en neemt een hap van zijn eten. Marin fluisterd tegen Lianne: 'High-five is helemaal uit. Je moet het zo doen,' Ze doet een boks voor. Harry en Zayn eten nogsteeds netjes met mes en vork. En Niall nogsteeds als een varken. Dan kijkt hij op en kijkt raar maar Harry en Zayn. 'What the fuck,' horen we hem zachtjes fluisteren. 'Ze eten met mes en vork.' Wij kijken Niall aan en zeggen tegelijk: 'Ja natuurlijk! Zou je ook eens moeten leren.' Dan kijken Harry en Zayn op van hun eten en kijken raar naar Niall.
'Tss, hij eet met zijn handen.' Fluisteren ze. 'Natuurlijk!' Zegt Lianne. 'Het is Niall!'
Uiteindelijk is iedereen klaar en is het tijd voor een toetje. De knappe serveerster komt eraan met de toetjes en zet een grote ijscoupe voor Niall neer, voor Harry, Zayn en Louis een Cremé Brulee en voor Liam en in steen groot stuk brownie. Onder het bordje van Liam zit iets wits. Het is een briefje van de knappe serveerster! Liam eet zo snel mogelijk de brownie op en draait het bordje om.

Lieve Liam.
Ik heb je briefje gekregen en ik spreek graag eens af.
Hier is mijn nummer!
XXX Sasha


Liam staart verliefd naar het briefje en slaakt een verliefde zucht. Dan pakt hij zijn mobiel erbij en maakt een nieuw contact aan.
Dan zucht hij nog eens diep, hij is zeker weten verliefd!


Reacties:

1 2

menepen
menepen zei op 15 juni 2013 - 23:18:
Melding


Ims
Ims zei op 15 juni 2013 - 16:37:
hahaha ik lach me dood hier

melding???

xxxxxxxx


Team1D
Team1D zei op 14 juni 2013 - 19:59:
Dit chapter is zooooooooooooooooooo hoooooooooot

Snel verder


lilovelou
lilovelou zei op 14 juni 2013 - 19:41:
haha, nu moeten ivana en ik wel een nieuwe straf ipv levenslang bedenken. ddodstraf niet, dat is stom... *thinking*
xxx


Janitaa
Janitaa zei op 14 juni 2013 - 19:05:
Ooew love is in the air!(:
Snel veder!
Xxx'jes