Hoofdcategorieën
Home » One Direction » I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+] » Chapter Three
I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+]
Chapter Three
Maandag
Het was vroeg in de ochtend toen ik mijn auto voor onze school parkeerde. Na nog lang gewacht te hebben, opende ik het portier van de auto en stap uit. De koude ochtendlucht deed me eventjes bevriezen, maar toen voelde ik hoe de kou langzaam verdween. Ik was echt een geluksvogel dat mijn lichaam zich aan de temperatuur aanpaste. Het was heel erg koud deze maanden. We zaten in de maand december, en het lijkt wel iedere dag kouder te worden. Ik opende mijn rugzak, en haalde mijn lenzen er vast uit. Voorzichtig deed ik ze in. De lenzen hadden een mooie bruine kleur, niet echt een natuurlijke kleur, maar dat was ook niet zo te merken. Althans, dat hoopte ik. Ik zwaaide mijn rugzak weer mijn rug op, en liep het schoolplein over.
In het rokershoekje, dat eigenlijk helemaal niet gebruikt werd voor roken, bleef ik staan wachten op mijn vrienden. Omdat je in het rokershoekje heel erg werd aangekeken, gebeurde dat nu ook bij mij, Iedereen die me voorbij liep keek me aan. De jongens keken me kwaad en vaak jaloers aan, de meisjes geamuseerd, verlegen en aandachtig. Hier moest ik eigenlijk best wel om lachen. Het was fijn om de aandacht van een meisje te krijgen, maar al die aandacht had ik eigenlijk niet nodig. Ik wilde liever op de achtergrond blijven en de rest van altijd stil zijn. Toen de jongens na de eerste bel er nog niet waren, besloot ik maar om te gaan. Ik zuchtte eens diep, ademde drie keer in en uit, en liep toen over het schoolplein heen. Voordat ik de glazendeur opende trok om naar binnen te stappen, nam ik een hap lucht. Ik haalde mijn adem vaak in op school omdat ik vaak niet tegen de lucht van bloed kon. Dat werd duidelijk toen ik de eerste dag hier op school kwam samen met de rest van m'n kliek. Laat ik het zo zeggen, we misten die gozertjes soms nog wel eens. Ze waren eersteklassers. Toen ik de bloed uit een van hen zoog, bedacht ik me dat ik het beter niet kon doen. De school dacht dat ze waren aangevallen door weet-ik-veel-wat. Hoe nonchalant ik er dan soms ook mee om ging, ik nam altijd voorzorgsmaatregelen voordat ik naar school ging. Toen de tweede bel ging, zag ik hoe de deur van mijn lokaal dicht werd gedaan door mevrouw Adams. Snel zette ik mijn voet tussen de deur, en glimlachte breed terwijl ik de deur opentrok. "Hallo Mevrouw Adams," zei ik. Ze keek een tijdje in mijn ogen, en leek wel te bezwijken onder mijn blik. "Je kunt gaan zitten Malik," mompelde ze zachtjes. Ik grijnsde eens onschuldig, waarna ik naar mijn vaste plek liep.
School was een ramp. Niall, Louis, Harry en Liam waren er niet, dus was ik in de pauzes alleen. Hoe graag ik dan ook een van de meisjes bij haar pols wilde pakken, over het schoolplein wilde sleuren en haar dan in haar keel wilde bijten, ik deed het niet. Ik had mezelf beloofd me te bedwingen en alleen om de twee weken bloed te drinken.
Ik liep het verlaten pand binnen waar we altijd rondhingen. Het stonk. Zo'n stank waarbij je het niet uithield, en hier liefst het pand zo snel mogelijk wilde verlaten. Maar ik was de geur inmiddels al gewend. Ik zag Harry rond een meisjes heen hangen. Zijn tanden hield hij dicht bij haar nek. Met een grijns rond mijn lippen liep ik naar ze toe. "Wie is dit?" grinnikt ik terwijl ik mijn hand over haar sleutelbeen naar haar nek liet glijden. Ze was nieuw hier. Dat was meteen te merken. Maar wat vooral te merken was, was dat ze zich niet comfortabel voelde. Ze voelde zich buitengesloten hier, en dat was ze ook. Ze was geen vampier zoals wij dat waren. Met haar vingertoppen friemelde ze maar wat aan het puntje van haar haren. Haar ogen straalden amusie uit, maar ook angst. Ze was hier om een reden. Een reden waar ik maar al te graag achter wilde komen. "Dit is Lana," zei Harry. "Ik heb haar gevonden in een steegje. Ik kon zo'n mooi meisje als haar daar toch niet achter laten? Zo eenzaam, en nogal in gevaar," zei hij terwijl hij zijn neus tegen haar keel aandrukte. Hij ademde diep in, en blies genietend uit. Bloed was net een drug voor ons. Al was het maar de geur ervan, het deed ons genieten. Zo hielden we het een tijde uit, totdat we het uiteindelijk niet meer aankonden, en we wel moesten drinken. Onze ogen veranderden dan in pikzwart, en we werden gevaarlijk. Soms scheurden we elkaar dan zelfs in stukken.
"Don't bite her," zei ik zachtjes en trok haar uit Harry's armen. "Ze is van mij," siste Harry en liet zijn tanden kwaad zien. Zuchtend duwde ik hem achteruit, en trok het meisje mee het pand uit. "Don't ever come back," zei ik waarna ik haar de deur uit gooi.
Helloo people<3
IDK IM FREAKING OUT HERE LIKE HELL WANT MN INSPI IS OP. IK HEB WEL VOORUIT GESCHREVEN, MAAR IK BEN ZO BANG DAT IK NIET KAN VERDER SCHRIJVEN.
lol, okii ik heb jullie genoeg belast met mijn problemen. How is everyone?
ILY K BYE.
Reacties:
I'm fine i love this chapter,
ik heb een tip voor je als je inspiratie zoekt:
Wat wil jij als je de hoofdpersoon bent?
Ik hoop dat het helpt en dat er snel weer zo'n geweldig cahpter komt!
X tamara
Ik ben geweldig zeker nu ik DIT FUCKING LEUKE HOOFDSTUK HEB GELEZEN!!
Dammnn he can bite me whenever he want
Xoxo'tjes
Omg, ik zie het gewoon voor me... Sexy Zayn en Harry
I love this story and this chapter
Snel verder
xXx