Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » 03

my dreams come treu|| 1D

17 juni 2013 - 20:58

324

2

285



03

nanette's p.o.v.!

we kijken naar een film. Het verbaasd me nog steeds dat we bij meneer rijks ene film mogen kijken, aangezien hij de strengste is! Het is wel een leuke film, ook al heb ik geen idee hoe hij heet, of waar hij precies over gaat.. dat heb ik wel vaker, ik kijk naar de film, maar toch ben ik diep in mijn gedachtes gezonken. Het is de laatste les van vandaag, en vrijdag, dus over ongeveer een half uur hebben we weekend. Ik verheug me erop. Ik ben echt toe aan weekend.. maar dat ben ik altijd. Als ik thuis ben, whatsapp ik naar demi. We zijn op vrijdag altijd om dezelfde tijd klaar met school.

Die avond verveel ik me. Maud, ging naar haar oma, en demi moest oppassen. Vriendloze avond dus. Het is ondertussen 11 uur in de avond, als iemand me belt. ‘’Wtf.. wie belt me nou?’’ fluister ik in mezelf. Demi? Ze moest toch oppassen? ‘’hey meid! Hoe is het oppassen?’’ zegt ik vrolijk als ik opneem. ‘’hey! We’re one direction!’’ hoor ik. ‘’demi, are you kidding me?’’ vraag ik. ‘’nee, dit is echt.. ik ben bij one direction!’’ roepen maud en demi. ‘’wat? Jullie bij one direction? Hoe kan dat.. ze hebben toch een concert?’’ vraag ik. ‘’nanette.. het zit zo..’’ hoor ik demi twijfelend zeggen, maar dan is het stil. ‘’louis hier.. alsjeblieft, ben niet boos op haar.. maar ze is met maud naar het concert gekomen, zonder dat je het wist.. ze wilde niet dat je erachter kwam, omdat jullie alles voor elkaar zijn, en wij alles voor jullie.’’ Legt louis uit. Wat? Waarom? De tranen staan in mijn ogen. ‘’nanette, luister.. het komt wel goed, we komen je morgen halen als je wilt!’’ stelt harry op de achtergrond voor. ik hou het niet uit, en barst in huilen uit.. luide snikken zijn te horen.. dit is weer een teken.. ik ben niks waard voor iedereen!


Reacties:


Malikaa
Malikaa zei op 18 juni 2013 - 16:56:
Awhhh, zo zielig
Snel verder
xXx


laurastyles
laurastyles zei op 18 juni 2013 - 7:21:
awwh
xxxoo