Hoofdcategorieën
Home » One Direction » I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+] » Chapter Five
I'm in love with a vampire || Zayn J. Malik [16+]
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
27 juni 2013 - 15:48
Aantal woorden:
646
Aantal reacties:
3
Aantal keer gelezen:
184
Chapter Five
POV Zayn Malik
Maandag
Het was alweer laat in de avond toen ik in onze tijdelijke huis aankwam. Ik liep de gangen door om me naar mijn kamer te verplaatsen. Daar ruikte het altijd naar bloed. Dat had ik expres zo gedaan, het was namelijk als een oefening voor mezelf. Jarenlang kon ik niet tegen de geur van bloed die hier rondhing. Daarom ging ik zo min mogelijk naar mijn kamer. Maar toen ik er uiteindelijk aan gewend bleek te zijn, was dat al snel veranderd. Ik ging nu altijd naar mijn kamer, gewoon, om alleen te zijn en na te denken. Alleen zijn was helemaal niet zo erg, het was juist fijn. Ik had niemand nodig om bij me te zijn, alleen als ik ze nodig had.
Snelle voetstappen deden me opschrikken. De deur vloog open, en daar stond Niall met een enorme glimlach rond zijn lippen. "Moet je zien wat ik gevonden heb!" riep hij. Vanachter zijn rug haalde hij een dode konijn tevoorschijn. "Wat wil je hiermee doen dan?" vroeg ik verward. "Zijn bloed opzuigen natuurlijk." Hij kwam naast me zitten. "Wil je ook?" vroeg hij me. Ik schudde mijn hoofd en keek het beestje medelijdend aan. Hij zette zijn vlijmscherpe tanden in het dier. Voorzichtig - omdat hij het nooit eerder gedaan heeft - zoog hij het bloed van het beest op. "Dit is walgelijk," zei ik en wendde mijn blik af. Ik was het nou eenmaal niet gewend om dit aan te zien. Dieren zijn dieren, mensen moeten die eten. Het was niet bedoeld om hun bloed op te zuigen.
"Nee helemaal niet!" zei hij. "Het smaakt heel zuiver, al heeft het wel een een raar smaakje. Maar ik zal er heus wel aan wennen!" Zijn stem klonk dapper. Waarschijnlijk zal hij over een week of twee weer overstappen naar mensenbloed. "Dus wat je wilt zeggen is dat je over gaat naar dierenbloed?" vroeg ik. "Jupp, veel beter toch?" vroeg hij. Gelijk heeft hij, het was veel beter dan mensen pijn doen, of zelfs vermoorden omdat we hen bloed wilden. Ik vroeg me alleen wel af hoe hij er zomaar op gekomen was. Grinnikend woelde ik door zijn haren. "Misschien moet jij er ook aan beginnen." Zijn stem klonk kalm, maar leek een angstig tintje te hebben. "Nee, is niet nodig," zei ik waarna ik hem met mij mee de kamer uit trok. Ik merkte op dat het hele huis stil is. Normaal gesproken hoorde je ergens wel voetstappen, of stemmen die zich in de ander mengde. Maar vooral gehijg, het gehijg van Lous en Harry. Maar vandaag niet, vandaag is het helemaal stil. "Waar is iedereen?" vroeg ik nieuwsgierig. Ik nam plaats op een van de matrassen die in deze ruimte liggen. "Geen idee, waarschijnlijk zijn ze aan het jagen ofzo," antwoordde hij me. "Verdomme," mompelde ik. Vandaag was het helemaal niet nodig, wat betekent dat ze onnodig mensen zullen doen en of vermoorden.
"Waarom heb je ze niet tegen gehouden?" vroeg ik kwaad. Niall haalde zijn schouders op. "Het is niet mijn probleem." Zijn woorden waren kort maar krachtig. Het klopt, het was niet zijn probleem en al helemaal niet de mijne.
"Misschien moeten ze achterna gaan," zei ik dan toch maar. Opnieuw haalde hij zijn schouders op. "Laat het gewoon zitten pal, een keer kan toch geen kwaad?" Een zucht ontsnapte uit mijn lippen. "Oke dan," zei ik waarna ik tegen de kale muur aanleunde.
Ken je dat soort dagen waarop je weet dat alles fout zal lopen? Waaruit je op kunt maken dat je lot kunt veranderen, en je zo nieuwe mensen kunt ontmoeten die je helemaal niet ontmoeten wilt? Want je weet dat ze alleen maar voor problemen zullen zorgen. Die dagen waarop je weet dat je iets fout gedaan zul hebben, en je fout je nog jarenlang zult achtervolgen. Ik heb zo'n gevoel dat dit zo een dag is.
Reacties:
tamarastyles zei op 27 juni 2013 - 16:31:
het is louis en niet lous, of maakte je een typfout? want dat kan natuurlijk ook! stuur je me een melding?
het is louis en niet lous, of maakte je een typfout? want dat kan natuurlijk ook! stuur je me een melding?
1Dzayn zei op 27 juni 2013 - 15:52:
ff een normaal hoofdtukje. I guess
Soo, dus Niall word een cullen? Nou ja, geen echte cullen, maar vegetarier.
Maar je snapt wat ik bedoel, toch?
Geestenkusjes x
ff een normaal hoofdtukje. I guess
Soo, dus Niall word een cullen? Nou ja, geen echte cullen, maar vegetarier.
Maar je snapt wat ik bedoel, toch?
Geestenkusjes x
Goed zo Niall ^^ ben trots op je ^.^
Snel verder love
xXx