Hoofdcategorieën
Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » vriendje
my dreams come treu|| 1D
vriendje
demi’s p.o.v.!
‘’is er iets, demi? Je staart zo voor je uit!’’ zegt louis opeens. ‘’nee, er is niks.. ik dacht even aan nanette, ze zal morgen wel boos op me zijn.’’ Antwoord ik. meteen heb ik spijt, waarom val ik louis hiermee lastig? Dat zijn toch mijn problemen? ‘’maak je geen zorgen, ze zal heus niet boos op je zijn, en anders praten we het uit!’’ stelt hij me gerust. Ik glimlach. We lopen weer terug (louis helpt me natuurlijk). Als we zitten, wordt er op de deur geklopt. Ik en louis kijken elkaar aan. Zijn ogen, gewoon om in te verdrinken! Dan staat louis toch maar op, om de deur open te maken. Niall staat daar. ‘’demi, hoe hou je het vol met maud.. kan ze niet stil zijn?’’ vraagt hij, en loopt naar binnen. Ik begin te lachen. Arme niall, nu zit hij met de melige maud opgescheept! ‘’geef haar eten, en kijk naar voetbal.. alleen dan is ze stil!’’ antwoord ik half lachend. ‘’maar ik ga mijn eten niet wegdoen! Hebben jullie wat voor me?’’ ‘’niall, je hebt een heel koffer met eten mee genomen!’’ zegt louis zogenaamd boos. ‘’pff.. oke dan!’’ zucht niall, en loopt weer weg. louis sluit de deur, en schiet in de lach, samen met mij.
Die avond kijken we wat tv. Best wel leuke film eigenlijk. Langzaam word ik moe. ‘’wil je gaan slapen?’’ vraagt louis. ik knik. Louis zet de tv uit, en we gaan slapen.
Die ochtend wordt ik wakker. ‘’goeiemorge mijn meisje!’’ zegt louis glimlachend. ‘’goeiemorge mijn loubeartje!’’ antwoord ik met een grote glimlach op mijn gezicht. ‘’hoelaat is het?’’ vraag ik. ‘’half negen.. we moeten snel zijn, als we om elf uur bij… hoe heet ze ook alweer?? Oh ja, nanette willen zijn!’’ ik glimlach. ‘’tja, nanette is ook niet echt een makkelijke naam.. zelf haat ze die naam!’’ antwoord ik. we stappen uit bed, en eten snel wat. Er wordt hard op de deur geklopt. ‘’ik ga wel!’’ roep ik, en sta op. louis was op de badkamer. Ik bedenk me wat, als ik op weg ben naar de deur. Ik kan weer lopen.. gister had ik nog zo’n pijn aan mijn knie! Dat spul werkt goed! Ik maak de deur open. ‘’goeiemorge!’’ zeggen de jongens, en maud in koor, en lopen naar binnen. ‘’waar is loubear?’’ vraagt harry. ‘’op de badkamer.. hij kleedt zich aan.’’ Antwoord ik. net op dat moment komt louis naar binnen gelopen. ‘’heeyy!’’ zegt hij vrolijk. Hij begroet iedereen, en komt dan ook zitten. ‘’ik heb gister nog met paul gebeld.. en onze manager.’’ Begint liam. hij kijkt niet vrolijk. ‘’en hij heeft gezegd dat we mogen blijven.. 1 week.’’ Zegt hij. ‘’echt? Omg! Dat is geweldig!’’ roepen ik en maud. ‘’laten we gaan! Anders kunnen we haar niet verrassen!’’ zegt harry, en staat op. ‘’harry, ze heeft een vriendje!’’ zegt maud. Harry bloost. ‘’maak je geen zorgen, jullie worden beste vrienden!’’ zeg ik. ‘’maar waar moeten we ons op voorbereiden.. een hysterische fan? Of, een meisje, dat denkt van, oh, one direction, oke!’’ ‘’nummer 1!!’’ gil ik. ‘’maar 1 opmerking.. nanette is nogal onzeker over zichzelf.. en heeft een moeilijke tijd achter de rug!’’ vult maud aan. ‘’dan ga ik haar wel helpen!’’ zegt harry, en zet een ondeugende lach op. ik schud mijn hoofd. Ik wil hem verbeteren, maar toch laat ik het.. harry kan haar namelijk niet helpen.. dat kan niemand! Het is nu half 10, tijd om te gaan! We lopen naar de tourbus, en stappen in. Op naar nanette. We lachen en praten veel onderweg. Voor het huis stoppen we. We stappen uit, en bellen aan. Haar zusjes maken open. ‘’oh nee.. bereidt je voor!’’ fluister ik naar de jongens en maud. ‘’aaaahhhh!!!! Oh mijn god! Dat is one direction!! Aaaahhhh!!!!!’’ gillen ze, en rennen naar harry. Niall duwen ze aan de kant, ze mogen hem niet, maar gelijk neemt iedereen het op, ik glip naar boven, naar de kamer van nanette. Ik ben halverwege de trap, als achter me nog iemand komt. Ik kijk achterom, en zie harry. Ik glimlach en loop door. De eerste deur.. waar selena gomez als poster opstaat, en wat snorren zijn opgehangen zijn. Ik luister heel even, maar het enig wat ik heel zacht hoor, is muziek, en iemand die huilt. Zachtjes klop ik op de deur. ‘’nanette? Babe.. kan ik binnen komen?’’ vraag ik. ‘’oh, en harry is er ook!’’ vul ik aan. Na een hele korte stilte antwoord nanette; ‘’ja,’’ ik open de deur. het lampje dat er brand, is het bureau lampje. Nanette zit op het hoekje van haar bed, en haar telefoon ligt ervoor. Haar knieën zijn opgetrokken, en haar armen zijn eromheen gebonden. Ze huilt. ‘’wacht heel even.’’ Fluister ik naar harry, en sluit de deur van de slaapkamer. Ik doe het licht aan. Ik ga bij haar op bed zitten. ‘’hey, wat is er?’’ vraag ik. nanette kijkt op. ze barst weer in tranen uit, en wijst naar haar telefoon. Ik pak hem. Het gesprek van haar en gilles staat open, op whatsapp. Ik lees het terug. de conclusie is, dat gilles het heeft uitgemaakt. ‘’och arme.. je verdient veel beter als die sukkel!’’ zeg ik, en geef nanette een knuffel. ‘’maar ik wil hem, hij is zo lief!’’ snikt nanette. ‘’ach joh, als hij het op zo’n mannier uitmaakt, is hij niet de ware.. kom, de jongens en maud zijn er ook, vandaag maken we lol, en vergeten even dat gilles bestaat, en jullie ooit wat hebben gehad.’’ Antwoord ik. dan wordt de deur weer opengemaakt. De jongens en maud komen naar binnen gelopen.
Reacties:
Awhhh zo zielig .
Maar nu kan ze wel wat met harry krijgen ^^
Snel verder
xXx
meldingggggggggggg