Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Proloog
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Proloog
Demi POV.
Boos smijt ik de vaas op de grond.
Dit meen je niet! Net nu One Direction in Nederland kwam moesten onze ouders weer eens een reis naar Engeland boeken voor 2 weken. Nanette probeerde me te kalmeren, maar ik was gewoon zo boos.
' Het is zo oneerlijk!'
Nanette legde voorzichtig haar hand op mijn schouder, maar ik sloeg het van me af. Ik had hier geen zin in.
' Demi doe chill, ze komen heus nog wel vaker in Nederland hoor.'
Mijn hoofd schoot in de richting van Maud, die rustig op haar mobiel zat te pingelen.
' CHILL? HOE KAN IK ''CHILL'' DOEN ALS IK MIJN KANS BEN MISGELOPEN OM MIJN IDOLEN TE ONTMOETEN JA!'
Maud rolde met haar ogen, in mezelf vervloekte ik onze ouders zo hard als ik maar kon. Hoe konden ze?! Ze wisten waar en wanneer ze kwamen en ze wisten ook dat we daar zo graag naartoe wilden. Waarom in godsnaam waarom moesten ze dan nog die rot vakantie boeken? Ik zou een reis naar Engeland geweldig hebben gevonden, echt waar. Maar toch niet als One Direction in Nederland komt?! Ik stond op ik had even wat rust nodig. Nanette kwam achter me aan, ze had tot nu toe nog niks gezegd, ik draaide me fel om naar haar.
' Laat. Me. Alleen.'
Met die woorden verdween ik de trap op en boos gooide ik met een klap de deur dicht van mijn slaapkamer. Sommige prullen op mijn bureau trilde door de klap die de deur maakte. Zuchtend liet ik me op het bed zakken, en staarde naar de muur. Naar Louis' poster om precies te zijn.
' Ik zal jou nooit ontmoeten.'
Fluisterde ik naar de poster. Mijn ogen gleden naar het plafon waar een quote* van Louis stond. Ik had deze er met stikkers op geplakt, Maud en Nanette hadden er ook. Maud had een quote van Niall:
Being single doesn't mean you're weak it means that you are strong enough to wait for what you deserve.
Deze quote was een van de mooiste dacht ik bij mezelf, toen haalde ik die van Nanette voor me, zei had een quote van Harry:
Don't choose the one who is beautiful to the world, choose the one who makes your world beautiful.
Ook een van de mooiste, ik kwam weer terug en ik keek naar mijn plafon, mijn Louis quote:
If you want to do something, go for it. You've got nothing to lose.
Ik schoot omhoog, dat is het, ik wilde One Direction ontmoeten, waar wachtte ik dan nog op? Wat had ik te verliezen? En we waren toch twee weken in Engeland? Dan zouden ze al terug moeten zijn. Ik had nog hoop. hoop om mijn idolen te ontmoeten. Ik stormde mijn kamer uit, en denderde te trap af, Maud en Nanette zaten maar wat voor zich uit te staren en schrokken allebei op toen ik naar onder kwam.
' Demi wat-'
' Niks zeggen. Pak je spullen we gaan naar Engeland.'
Maud en Nanette keken elkaar verbaast aan en haalde daarna de schouders op. En Maud rende vrolijk voor me uit op haar spullen te pakken, werkelijk dat kind was echt altijd hyper...
*Quote: Een tekst dat hij of zij zegt. Een soort vers maar dan anders.
Reacties:
Die quotes vind ik echt heel mooi
Die van Niall is de achtergrond van mijn mobiel ^^
Snel verder
xXx
haha lol!! Meldingg!