Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 1
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 1
Demi POV.
Al snel had ik al mijn kleren die ik nodig had voor de komende twee weken ingepakt. Ik ging bij Nanette kijken en zag dat zij ook alles had ingepakt. Nanette stak haar duim op en ik grinnikte. Ik liep door naar Maud en zag dat zij al hyper rond aan het springen was, met al haar kleren al in het koffer.
' Geen hakken?'
Maud stopte met springen en keek me nep-boos aan. Ik grinnikte, en zij rolde met haar ogen.
' Je weet dat ik niet op die dingen kan lopen.'
Dat was waar. Nanette en ik konden allebei op hakken lopen, maar Maud? Als zij op hakken liep dan leek ze net een oude gebochelde oma, sterker nog ik heb haar eigenlijk nog nooit op hakken gezien. Ik liep weer naar mijn slaapkamer en zocht naar mijn beanie. Daarna ging ik op mijn bed zitten en staarde voor me uit. Onze ouders zouden ons op komen halen, ja we wonen al op ons zelf maar voor 18 jarige mocht dat ook.
Snel genoeg hoorde ik getoeter voor de deur en ik zag Maud al haar kamer uit stormen met de koffer achter haar aan.
' MAAAAAAAAAAAM!'
Hoorde ik, Nanette schoot in de lach en ik rolde glimlachend met mijn ogen. Daarna liepen we samen rustig de trap af, om vervolgens Maud haar moeder bijna dood te zien knuffelen. Mijn moeder en Nanette' s moeder stonden er maar een beetje bij te kijken. Ik knuffelde mijn moeder kort en gooide mijn koffer in de auto. Nanette legde de hare langs die van mij en we moesten Maud loswurmen om haar koffer in de auto te leggen. Als ik bekijk dat het pas 8 uur ' s morgens is, en als ik dan bekijk hoe hyper Maud is, en als ik dan ook nog eens bekijk dat we een paar uur onderweg zijn. Ga ik niet langs haar zitten. Nanette ging zitten bij het raam, en Maud schoof in het midden, zachtjes vloekte ik, dat ik toch naast haar moest zitten.
Begrijp me niet verkeerd Maud is een hele aardige meid, maar als ze zo hyper is wil ik haar het liefst met haar kop tegen de muur slaan. Dus eigenlijk wil ik haar kop 24/7 tegen de muur slaan want ze is ook 24/7 hyper. Daarom grinnik ik kort wat van allebei een rare blik op levert.
Met een hand gebaar, vertel ik dat ze het moeten laten rusten en Maud' s moeder start de auto. Langzaam zie ik ons huis achter ons verdwijnen en laat ik mijn hoofd naar achter vallen. Engeland here we come...
* Druk op de blauwe knoppen om te zie wat voor kleren ze mee nemen
HAHAHAHAHA verder hahahahahaha