Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 2

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

3 juli 2013 - 9:00

409

4

295



Never 2

Demi POV.

We waren nu gewoon in facking England, en hadden een lange reis achter de boeg, helaas weer haalde het er Maud er niet van om allemaal onzin uit te kramen. Net zoals over haar F bij het geschiedenis proefwerk over Elizabeth 1 maar ja met die tekst kan ik me ook voor stellen dat meneer Whitman haar een F heeft gegeven.

*Flashback*

Zoals gewoonlijk zat ik langs Nanette bij geschiedenis, Maud zat voor ons en begon zich wat op te winden over de F die ze had gekregen.
' U mag me geen F geven omdat ik een meisje ben dat is discriminatie!'
meneer Whitman rolde met zijn ogen en gritste Maud' s proefwerk van de tafel en sloeg een bladzijde om.]

' Elizabeth 1 was zo woest lelijk dat ze geen man kon krijgen daarom werd ze door iedereen de lelijke maagd genoemd.'
De hele klas giechelde en ik rolde met mijn ogen, echt weer typisch Maud.
' Ja, en klopt toch, kom op die koeien ogen die strakke kop en vooral dat geschifte kapsel.'
Weer lachte de hele klas, en meneer Whitman maakte een dramatische beweging met zijn handen en beende terug naar zijn bureau.

*End Flashback*


Ik had er geen erg in dat de auto al voor ons hotel, eindelijk was Maud eens stil zonder eten of voetbal. En we keken alle drie met een open mond naar een kast van een huis dat voor ons opdoemde.
' Holy shit.'
Fluisterde Nanette, en ik kon alleen maar knikken. Daarna draaide ik me om naar onze ouders die nog steeds in de auto zaten.
' Gaan jullie niet mee, we hebben de slaapkamers en slaapplekken al verdeeld.'
Nanette' s moeder schudde haar hoofd.
' We hebben deze vakantie geboekt voor jullie, zodat jullie rust hadden, en even de examens vergeten.'
Gelukkig waren we alle drie over gegaan en nu klaar met school. Zonder dat ik er erg in had rende ik naar mijn moeder en knuffelde haar zoals Maud eerder deed deze dag. En inderdaad voel ik twee tellen later ook twee armen om mij en ik rook dat het Maud was.
' Maud wat doe je?'
Ze antwoorde niet, in plaats daarvan gilde Nanette.
' GROUPHUG!'
Meteen keken verschillende mensen op, o, ja we waren in Engeland. Toen we uit geknuffeld waren en onze moeders waren vertrokken liepen we richting het hotel, mannen in pak stonden bij de deuren ze knikte ons vriendelijk toe en we liepen verder.

Wherever I fall, you catch me - Niall Horan

CHECK OUT MY NEW STORY!!!!!!!!!!!!! KLIK OP DE BLAUWE LETTERS!!!!!!!!!!!


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 4 juli 2013 - 11:50:
haha lol!!!
snel verderr!!!!
xxx


Janitaa
Janitaa zei op 3 juli 2013 - 21:31:
Vederrr!
Xxx'jeass


Team1D
Team1D zei op 3 juli 2013 - 19:21:
Verder ghehe


Malikaa
Malikaa zei op 3 juli 2013 - 16:40:
Leuk!!
Snel verder
xXx