Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 3

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

4 juli 2013 - 17:06

417

4

369



Never 3

PS, IK WEET DAT DE JONGENS ENGELS SPREKEN MAAR IN DIT VERHAAL SPREKEN ZE GEWOON NEDERLANDS, EN ALS JE HET PRECIES IN HET ENGELS WILT VERTAAL JE HET MAAR IN JE HOOFD OF OP GOOGLE!!!!! ;)

Demi POV.

We hadden net onze kaartjes afgegeven bij de balie, Nanette bewonderde echt alles. Ik keek bang naar Maud, omdat als ze zo hyper door ging ze dadelijk de hele tent afbrak. Gelukkig gebeurde dat niet, alhoewel er wel bijna een vaas van de standaard was afgekukeld. We liepen nu naar onze kamers, en ik keek bewonderend naar die van ons. Eerst kwamen we binnen in de woonkamer, die was groot! Nanette ging deftig op de bank zitten en keek me breed grijnzend aan.
' Voor een fijn nachtje-'
' Oke, genoeg you dirty girl!'
Ik gaf haar een stomp, ja voor achttienjarige gedroegen we ons als een stel kleuters but who cares we are awsome! We liepen door naar de keuken, meteen begon ik te zuchten, o, nee dat waren allemaal...
' KNOPPJES!'
Nanette wilde naar binnen rennen. Ik hield Nanette tegen bij haar shirt.
' Als jij dadelijk op een verkeerde knop drukte ontploft die hele keuken nog, kom we gaan verder.'
Met een zielig gezicht en mopperend liep ze achter me aan naar de eerste slaapkamer, Nanette springt op het bed en roept hard.
' MINE ALL MINE!'
Ik grinnik en loop naar de andere slaapkamer, ik grinnikte, prima dan is deze van mij, net als Nanette deed liet ik me op het bed vallen en snoof in de lakens, fris. Na een tijdje zo te hebben gelegen, besloten we Maud op te zoeken die zoals gewoonlijk in de keuken zat, Maud propte net een broodje naar binnen toen wij binnen kwamen lopen.
' Gaat het erin?'
Maud knikte met haar mond vol en leidde ons naar de woonkamer.
' Hoe vind je het hotel tot nu toe?'
Maud grinnikte.
' Helemaal geweldig hier, en ook nog eens voor twee weken. He zal ik mijn slaapkamer en badkamer laten zien, die zijn zo awsome!'
Ik grinnikte om haar woordkeuze en Nanette en ik liep achter Maud aan naar de badkamer, was alles hier zo luxe, maar haar kamer had een heel andere stijl als die van Nanette en mij, die van ons was sjiek en die van Maud was meer gezellig, veel knusser. Ik moet zeggen dat past ook wel bij Maud. Als we haar in een kasteel zouden zetten met allemaal porselein, zou ze gek worden. Na de badkamer liepen we naar haar slaapkamer. Mijn mond viel letterlijk open, wat te hell! Ook Nanette keek de kamer rond met grote ogen. En even keken we elkaar aan, ik kende die blik in hun ogen en samen riepen we.
' SHOPPEN!'

*Druk op de blauwe knoppen om de kamers te bekijken!


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 5 juli 2013 - 23:08:
Omg die kamerss meldingg


loveyouxx
loveyouxx zei op 5 juli 2013 - 16:31:
shoppuuuuuuuuuhhhhhh!!!!!!!
yeah buddy!!
knopjuuhhss!!! die zijn zoo coolll!!!

ps. ik viel net achterover toen ik een balletje pakte, en stootte mijn hoofd :/

maarruuhh... SNEL VERDER MEISSSS!!!!


Malikaa
Malikaa zei op 5 juli 2013 - 12:57:
Shoppeennn!!!!!!
Snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 5 juli 2013 - 10:55:
Awesome!
Hey maakt toch niks uit! Ik schrijf het ook in het Nederlands(:
Snel veder!
Xxx'ieass