Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 4

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

5 juli 2013 - 19:25

372

4

304



Never 4

Ok, sorry voor dit prut stukje!!!!

Demi POV.

We hadden flink wat geshopt en Maud had vooral gescoord bij Forever 21, Nanette en ik hadden zowat de zelfde kleding smaak dus wij waren snel klaar, Maud had een totaal andere smaak, wat vrolijker en stoerder. En alweer had Maud geen hakken, wat wel grappig was want Nanette had haar gesmeekt om er een keer op te lopen maar ze wou het echt niet. Ik keek naar mijn kleren, ik had vooral veel schoenen gekocht want die versleet ik. Nanette had ook haar kleren, in haar kast gehangen, Maud zat bij ons p de bank ook haar kleren te bekijken. Ze was dan wel misschien een keer de winkel uitgezet omdat ze te ''luidruchtig'' was. Nanette en ik hadden ons kapot gelachen. We ploften alle twee naast Maud op de bank en besloten TV te kijken. IK zapte tot Nanette opeens gilde om het terug te zetten op het nieuws. Nieuwsgierig keken we naar de man die begon te praten over niemand minder dan One Direction.

Vandaag, was 1D member: Niall Horan gespot met Demi Lovato. Een schok voor sommige fans natuurlijk. Maar wees gerust de 1D member zei tegen DailyStar en Sugarscape het volgende: ' Geen zorgen, Demi en ik zijn gewoon vrienden, we brengen veel tijd met elkaar door, omdat we elkaar gewoon mogen. Niks aan de hand dus.'
Ja, ja Niall. Dat moeten wij geloven?! Vooral omdat hij laatst werd gespot kussend met zijn ex Amy Green. Wat is er aan de hand? Momenteel zijn de bandleden in Nederland, voor een concert. Ze maken duidelijk dat alle Nederlandse fans in het oranje moeten komen! Dit was England Fax, see you all next week!


Allemaal keken we met open mond naar de TV, Nanette had Maud in een knuffel getrokken, maar ze huilde niet. Elke fan van Niall zou nu huilen, maar Maud niet. Ik wist dat ze het fijn voor hem vond dat hij misschien toch nog na al die tijd de ware vond maar ze was ook niet zo heel blij. Hoe ik het wist. Ze was stil, ze zei niks, ze keek alleen en als Maud niks zegt en alleen voor haar uit kijkt. Dan is het niet goed.

* Klik op de blauw buttons voor de kleren te bekijken!


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 7 juli 2013 - 9:58:
arme maud...

mag ik ook een p.o.v. lijkt me super cool!!
snel verder maudjee!!!!
xxx


Team1D
Team1D zei op 5 juli 2013 - 23:13:
Hehe Amy Green hehe hehe waarom geen Zoe ?

Verder


Malikaa
Malikaa zei op 5 juli 2013 - 20:58:
Neeee, dat mag niet!!!!
Maud, don't worry, it'll be alright
Snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 5 juli 2013 - 19:31:
Noooooooo!!!
*CRYING*
Niall...
Snel veder!
xxx'jeass