Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 5

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

7 juli 2013 - 18:28

325

5

279



Never 5

K WEET DAT IN HET ECHT DE JONGENS NA NEDERLAND NOG EEN PAAR LANDEN HADDEN VOOR HUN TOUR MAAR NU IN DIT VERHAAL NIET!

Nanette POV.

Ik had midden in het bericht Maud in mijn armen gesloten maar ze deed niks, ze staarde alleen maar, dan was het niet goed. Ik wist dat Niall nu al allemaal haat berichten had gekregen, zoals hij normaal ook krijgt. Ergens vond ik het best zielig voor hem, zijn privé leven, kon ik niet eens privé meer noemen.
' Maud, het is maar een beroemdheid. Kom op er zijn nog andere mannen op aarde hoor!'
Maud glimlachte en rolde haar ogen.
' O, dat weet ik, ik vond Niall alleen maar de leukste van de band. En als hij de mannelijke hoer wil uithangen heb ik daar geen probleem mee.'
Met open mond keken Demi en ik elkaar aan.
' Wat. Was. Dat?'
Demi haalde haar schouders op, maar hoe het me ook speet voor Niall, nu had Maud toch net iets meer gelijk. Demi stond op en liep Maud achterna nar haar hotelkamer. Maud wou de deur voor Demi's gezicht dicht duwen maar Demi hield de deur tegen en liep verder de kamer binnen.
' Laat me met rust Demi.'
Ik stond bij het raam en bedacht me dat vandaag de jongens terug zouden komen naar Engeland.
' DEMI, MAUD!'
Ze schrokken duidelijk allebei van mijn actie, maar keken me vervolgens vragend aan.
' De boys komen terug naar Engeland, VANDAAG!'
Demi en ik gilde blij en ik hoorde Maud kreunen. Ze slofte naar haar slaapkamer.
' Ik sluit me op in mijn kamer vandaag, maak me maar wakker als ze weer weg zijn.'
' Maud, doe niet zo gek ze wonen hier, dus zou je net zo goed voor Doornroosje kunnen gaan spelen.'
' Alleen heb ik dan geen prins die me wakker kust.'
Maud draaide zich om, Demi deed geen poging meer om haar achterna te gaan. We wisten allebei dat het nu geen zin had.
' Zullen wij wel...nar eh...'
Vroeg ik twijfelend, Demi knikte en zwijgend verlieten we Maud' s hotelkamer om het onmogelijke te doen, namelijk de boys in Londen zoeken, alleen waar beginnen we?


Reacties:


loveyouxx
loveyouxx zei op 7 juli 2013 - 23:16:
arme maud..
ik zal je nooit alleen laten als ik dat zou gaan doen sgahttiee!!
xx


Team1D
Team1D zei op 7 juli 2013 - 16:39:
Verder


IloveZayn
IloveZayn zei op 7 juli 2013 - 16:10:
Snel verder!
x


Malikaa
Malikaa zei op 7 juli 2013 - 15:50:
Hahah, the best of luck girl ^^
Snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 7 juli 2013 - 15:25:
Goodluck!
Haha, snel veder!
xxx'ieaass