Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 6

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

7 juli 2013 - 18:44

469

4

272



Never 6

WEIRD STUKJE SORRY HIERVOOR.............

Maud POV.

Verveeld keek ik naar het witte plafon van mij hotelkamer, het stonk hier verschrikkelijk en het was er erg benauwd zelfs met raam open. Ik besloot een blokje om te lopen, en kijken of ik Demi en Nanette ergens zag lopen, weinig kans, maar het viel te proberen. Ik was nog maar net buiten of de koude wind kwam me al tegenmoed ik stak mijn handen in mijn jaszakken en liep met opgezette kraag verder door de besneeuwde straten van Londen. Het was werkelijk prachtig, ik liep door naar Hyde Park en stond op het bruggetje dat Hyde Park scheidde met Kensington Garden, na wat rond te hebben gekeken liep ik verder, niet op de weg lettend. Opeens loop ik tegen een lichaam op. Boos kijk ik omhoog.
' Hey kijk uit waar je loopt wil je!'
De jongen stak onschuldig zijn handen omhoog, zijn blonde haren zaten verstopt onder een pet en zijn handen waren diep in zijn vest gestoken.
' Sorry ,het was niet mijn bedoeling je-'
' Ja, ja, boeit me helemaal niks!'
De jongen keek om de seconden naar achter en het irriteerde me een beetje.
' Zenuwpees, wat kijk jij naar achter?'
' Luister ik moet hier zo snel mogelijk weg voordat-'
Maar de jongen werd alweer onderbroken door allemaal gillende meiden die de hoek om kwamen rennen.
' SHIT! MEEKOMEN!'
Ik werd meegesleurd naar een donker steegje en de jongen legde zijn hand over mijn mond. De meiden kwamen hard voorbij rennen en eenmaal de gillende bende voorbij beet ik in zijn hand en schreeuwend liet hij me los.
' Jij vieze pervert, een meisje meesleuren naar een donker steegje?! Jij viezerik!'
Ik gaf de jongen een bitchklap en hij keek me verbaast aan.
' Maar ik.-'
Weer kapte ik de jongen af.
' Wees blij dat ik niet naar de politie ga, ventje!'
Boos stampte ik weg en ik rende letterlijk terug naar het hotel. Voor ons hotel had een hele menigte zich verzameld, da fuck was hier aan de hand? Ik voelde een hand op mijn schouder en ik keek om, het was die jongen van net.
' Je bent dit verloren.'
Ik keek naar mijn mobieltje wat hij in zijn hand had, ik gritste het uit zijn handen en de jongen liep naar voren.
Ik ging op mijn tenen staan en zag dat er vier jongens voor ons hotel stonden, niet zomaar vier jongens maar Harry, Louis, Liam en Zayn. De jongen van net ging er ook bij staan, de handafdruk was nog duidelijk te zien en toen drong het tot me door. Ik had gewoon Niall Horan geslagen! Ik vergrendelde mijn mobiel om Nanette te vragen waar ze was, tot er een naam opviel, die had ik niet in mijn mobiel staan! En toen ik erop klikte, besefte ik het...Die gluiperd van een beroemdheid had zijn nummer in mijn mobiel gezet! Ik had Niall Horan zijn nummer?!


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 7 juli 2013 - 23:31:
Dat kind ga ik dus opzoeken NIEMAND raakt snowflake aan


loveyouxx
loveyouxx zei op 7 juli 2013 - 23:20:
ho, wacht, ho... JIJ SLAAT NIALL IN ZIJN GEZICHT?!
dat laat ik niet zomaar toe!! ik zoek je binnenkort op, en gaan we een hartig woordje spreken maudje!
maar goed, hij vind je nog steeds leuk.. dat is toch goed?
snel verder girrllll!!
xxx


Malikaa
Malikaa zei op 7 juli 2013 - 21:09:
Niet zo gemeen tegen Niall
Hihi, snel verder
xXx


Janitaa
Janitaa zei op 7 juli 2013 - 19:06:
Wojowww!!
Dit is zo goed verhaal!!
Echt heeeeel snel veder jij!
xxx'jeass