Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 8

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

9 juli 2013 - 12:37

685

5

484



Never 8

OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en thnx voor de leuke reacties!!!!!

Maud POV.

Ik had me de hele dag al op mijn kamer opgesloten, geen mens kwam erin. Demi en Nanette hebben wel een paar keer op mijn deur staan bonken, en te zeuren dat ik moest komen. Zelfs Louis en Zayn stonden voor mijn deur! Oke Louis omdat hij moest plassen en zijn wc verstopt zat en Zayn om te zeggen dat Niall weg was en ik dus gewoon kon komen en als er iets was ik altijd naar hem toe kon komen. Maar zo eigenwijs als ik was bleef ik koppig op mijn bed zitten en keek ik naar Love Actually met chips, en ijs. Ik keek op mijn wekker en zag dat het al elf uur 's avonds was. Ik besloot om in bed te kruipen en proberen te gaan slapen. Langzaam sloten mijn ogen zich totdat ik een vreemd geluid hoorde. Steeds vaker en harder, ergens gilde een meisje.
' OH NIALL HELL YES!'
Ik rolde met mijn ogen, toch een mannelijke hoer.
' AMY, FACK YEAH!'
Ik hoorde stompen tegen de muur aan de andere kant, dat is waar ook Niall was mijn buurman.
Ik trok mijn kussen over mijn hoofd toen de kreunen nog niet minder werden. Jakkie bah, dat hun vrijen wil toch niet zeggen dat ik het moet aanhoren, ja het kwam nog steeds door mijn kussen heen.
' AHHHH YES, AMY IK.....AHHHHHH.'
Weer sloot ik mijn ogen, waarom moet dat langs mijn kamer! Opeens na een paar kreunen kreeg ik de slappe lach, tranen rolde over mijn wangen en ik kreeg pijn in mijn buik. Nadat ik na tien minuten weer een beetje bij gekomen was, werden de kreunen toch irritant.
Boos stampte ik de lakens van me af en ik liep naar de deur, duwde ruw de klink omlaag en liep naar de deur van Niall's hotel kamer. Hard bonkte ik op de deur. De kreunen gingen gewoon door, en ik bonkte nog een keer harder. Nu hielden de kreunen even op en meteen bonkte ik nog een keer, een geïrriteerde zucht klonk aan de andere kant en even later hoorde ik voetstappen, het slot werd eraf gedraaid en Niall's warrige blonde haar verscheen in de deur opening. Vragend keek hij me aan en boos keek ik in zijn ogen.
' Mag het misschien wat zachter, sommige mensen proberen hier te slapen.'
Hij grijnsde naar me en zijn hand streek langs mijn wang. Ruw sloeg hij hem weg.
' Ik kan bij seks niet rustig zijn schatje, ik heb soms ook even tijd voor mezelf nodig.'
' Nou, dit is iets waar iedereen van kan mee genieten Horan. Ik wil niet mee kunnen luisteren als jij ''tijd voor jezelf'' hebt, want wat ik net hoorde wat gewoon goor!'
Niall kijkt me met een raar gezicht aan, normaal zou ik moeten lachen om zo'n gezicht maar nu keek ik hem alleen fel aan.
' Nialler, wie is dat?'
' Dat is euh, gewoon een...euh, iemand...'
Ik rolde met mijn ogen, en even later verscheen Amy in de deuropening langs Niall.
' Wie ben jij?'
O jee, al net zo arrogant als Niall, geen wonder dat hij haar leuk vind, prima stelletje, kunnen ze lekker gezellig samen elkaar liggen af te zeiken.
' Ik vroeg alleen of het wat stiller kon.'
Zonder nog iets te zeggen draaide ik me om en beende terug naar mijn kamer, toen beseft ik dat als ik terug ging naar mijn kamer ik Niall en Amy weer zou horen. Ik stapte naar Nanette' s deur alleen zij lag al te slapen, Demi ook, Zayn kon ik nu niet lastig vallen, ik liep langs Liam' s deur en zag licht branden. Ik besloot aan te kloppen en even later kwam een huilende Liam in de deuropening.
' Liam... Wat is er gebeurd?'
' Danielle en ik hebben het uitgemaakt, maar belangrijker is w-wat doe j-jij hier?'
' Niall en Amy waren aan het...nou ja je weet denk ik wel wat ik daar in wil vullen en ik zag bij jou licht branden, en toen bedacht ik mag ik hier misschien blijven slapen?'
Liam grinnikte en veegde de tranen van zijn wang.
' Tuurlijk. Kom binnen.'

* KLIK OP EEN RAAR GEZICHT EN JE ZIET GET GEZICHT DAT NIALL TREKT


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 7 aug 2013 - 20:36:
HAHAHAHAHAHAHAHA


Team1D
Team1D zei op 10 juli 2013 - 12:41:
Zijn gezicht HAHAHA


Malikaa
Malikaa zei op 9 juli 2013 - 22:41:
Aww Liam =(
Snel verder
xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 9 juli 2013 - 21:47:
HAHAHA!! his facee!!!
snel verder!!!


Janitaa
Janitaa zei op 9 juli 2013 - 14:02:
Iee! Niet zo ruzie make met de cutie hoor!(:
Snel veder!
Xxx'ieass