Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 9

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

11 juli 2013 - 10:58

480

5

365



Never 9

ECHT FIJN DAT MENESEN MIJN VERHAAL LEZEN!!!!!!

Nanette POV.

Paniekerig ren ik door het hotel, Demi barst bijna in huilen uit, Louis kijkt ook niet al te vrolijk en Harry loopt langs me ook te stressen. Waarom? Maud is zoek. Liam ligt nog te slapen en Niall wekken we liever niet want die had gister tot laat in de nacht nog door gefeest met Amy. En Amy is ondertussen al weer weg, ze moest op tijd zijn voor een van haar lessen of zo weet ik veel.
' Al wat gevonden?'
Ik kijk naar Harry die stressen over de gang ijsbeert.
' Nee niks.'
Zuchtend laat ik me langs de muur naar beneden zakken en haal mijn handen door mijn haren.
' Zullen we Liam en Niall toch wakker maken?'
' Ja, dan kunnen hun ook mooi helpen zoeken.'
Niall's deur staat op een kiertje en je hoort vanaf hier al het gesnurk. Langzaam lopen Louis en Demi Niall zijn kamer binnen, even later hoor je luid geschreeuw en Demi en Louis rennen lachend de kamer uit en geven elkaar een high five. Ik grinnik zachtjes en besluit Liam maar wat rustig te wekken. Boos komt Niall de gang op gestormd en ik slaak een gil. Niall kijkt me vragend aan en ik wijs naar beneden. Dan snapt hij het en rent gauw terug om een boxershort aan te trekken, jak dat was vies. Zayn komt de badkamer uit gelopen en knikt ook van nee.
Liam's kamer is open en langzaam en voorzichtig duw ik de klink omlaag. We liepen regelrecht naar Liam's slaapkamer maar die was leeg. Harry en ik keken elkaar bang aan en toen hoorde ik Zayn een geluid maken dat op 'aw' moest lijken. Meteen rende we naar de woonkamer en zagen Maud en Liam in de stoel liggen, ik glimlachte toen ik hun tegen elkaar aan zag liggen. Demi en Louis kwamen het appartement binnen rennen en Niall achter hen aan. Demi keek vragend naar de twee die lagen te slapen, Niall trok zijn wenkbrauw op en keek niet al te vrolijk, daarna draaide hij zich om en liep de kamer uit. Wat had hij nou weer? Harry pakte zijn mobiel en nam er een foto van, om hem vervolgens op Twitter te zetten, en ik zag de tekst die eronder stond :' Zijn we Maud kwijt ligt ze hier gewoon lekker tegen Liam aan, volgens mij hebben we een nieuw stelletje in da houze!'
Kort grinnikte ik en Harry gaf me een knipoog waardoor ik blozend naar de grond keek.
' Heb ik al verteld dat je er mooi uitziet als je bloost?'
Liam kreunde eens en gaf een schreeuw toen hij ons ontdekte waardoor Maud ook omhoogschoot en vragend om zich heen keek. Toen ontdekte ze hoe zij en Liam lagen en keken Liam en Maud elkaar blozend aan...Wat had ik hier gemist?

* KLIK OP SLAAPKAMER, WOONKAMER EN IN DE STOEL LIGGEN DAN ZIE JE HOE ZE IN DE STOEL LIGGEN!


Reacties:


1D4EVER
1D4EVER zei op 7 aug 2013 - 20:39:
AAAAAAAWW hoe schattig


Janitaa
Janitaa zei op 12 juli 2013 - 15:57:
Vederrr!!
Xxx'ieass


MichelleSky zei op 11 juli 2013 - 23:04:
Melding!!!!


loveyouxx
loveyouxx zei op 11 juli 2013 - 17:03:
whahahahahaa!!
zoo grappigg!!!

snel verder!!
xxxx nana bananaa!!


Malikaa
Malikaa zei op 11 juli 2013 - 16:33:
hahahah Niall is jaloers
Wel echt heel erg schattig
Snel verder
xXx