Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 10
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 10
Nanette POV.
Ik keek nog steeds naar de deur waar net de blonde -woedende- Ier door verdween. Harry stond te wappen en soms ontsnapte er een lachje uit zijn mond. Ik rekte mijn hals een beetje en kon zo hetgesprek kon lezen. Iets brak mijn hart, hij wappte met haar, met die Taylor. Ik las een stukje verder en las dat ik zijn type niet was. Wat dacht ik ook? Dat ik kans had bij hem? Ik keek weer naar Liam en Maud en zag dat Maud weer in slaap was gevallen tegen Liam's schouder aan die in gesprek was met Zayn, een blijkbaar serieus gesprek want Liam barste bijna in huilen uit. Even kreeg ik medelijden met hem, hij had verteld dat Danielle het had uitgemaakt later bleek ze hem had bedrogen met een 30 jarige man.
Ja, Liam is er nog steeds kapot van, dat zag je duidelijk. Af en toe keek hij in Maud' s richting en kreeg hij een kleine glimlach op zijn gezicht.
' Ze zouden een leuk stelletje zijn.'
Ik schrok op toen ik een hese stem achter me hoorde. Harry had zijn Cheeky grijns op zijn gezicht getoverd en ik keek weer in de richting van Liam en Maud. Demi en Louis stonden wat met elkaar te klieren waardoor er soms een kussen onze kant opvloog.
' Ja, maar Maud vind Niall toch leuker.'
Harry snoof minachtend.
' Ha! Daar is anders niks van te merken! Heb je gezien hoe ze elkaar aan kijken, als blikken konden doden dan vielen ze allebei kapot neer.'
Daar had hij een punt, maar Niall leek net toch echt jaloers te worden toen hij Maud tegen Liam aan zag liggen.
' Bovendien,' Begon Harry,' Heeft Niall het met die tut van een Amy, die hij zonder dat ze het eigenlijk weet alleen gebruikt voor de sex. Dom wijf. En ten tweede Niall is veel veranderd sinds Amy in zijn leven is gekomen, hij is veel sneller boos, brutaler, scheld mensen uit en doet arrogant. Hij is echt een arrogante kwal geworden.'
Mijn mond was open gevallen ondertussen dat Harry vertelde over Niall. Zo was de jongen die ik dacht te kennen van de interviews, video dairies enz. niet. Dat kon niet...
* DRUK OP GESPREK OM HET GESPREK VAN HARRY EN TAYLOR TE VOLGEN!!!!!
Reacties:
aha! Niall begint op justin bieber te lijken .. Arme niall...
Snel verder!!
Niall no no no