Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 9

Teddy Lupos

18 april 2009 - 16:13

285

1

325



Teddy Lupos 9

klaar voor de eerste les?

opstaan,we moeten zo meteen naar de les" Teddy werd wakker en keek de kamer eens goed rond er waren nog 3 andere jongens in de slaapzaal. "Hallo ik heet stan"zei een blonde jongen "ik teddy"daarna stelde de rest zich voor. er was een jongen met bruin haar die Christof hete. En een rose jongen die Timotheus hete "zeg maar Tim" "We moeten wel opschieten of we komen nog te laat voor de les" zij Stan "Wat zijn we weer ijverig" Grapte Tim maar toch pakte ze hun spullen voor verweren tegen de zwarte kunsten. Beneden stonden enkele meisjes met elkaar te praten. "Hallo" zeiden twee meisjes gelijktijdig ze leken erg hard op elkaar. "ik heet laura" zei één van de meisjes "en ik Laurien" zei het andere meisje. Er kwam een ander meisje de trap af gelopen "ik heet Helena, en jullie" De jongens stelde zich voor. twee meisjes die daarnet nog aan het fluisteren waren kwamen er bij staan. "hallo ik heet Rita" "Ik heet Jasmine, Weet iemand hier het lokaal zijn?" niemand wist het. toen ging Tim het vragen aan iemand uit een hoger jaar.

ze waren nog maar net op tijd voor de les Teddy hart kromp samen. Want Frederick zat daar ook. Toen kwam proffesor Tomas binnen en ging iedereen snel aan een tafeltje zitte. Teddy zat naast Stijn. De les ging vooral over wat het nut was van verweren tegen de zwarte kunsten. terwijl Griffoendor op lette zat Frederick allerlei dingen te fluisteren naar enkele vrienden. Ze vonden het blijkbaar grappig want ze gniffelde vaak in hun vuistje. Toen ging het singaal voor het einde van de les. ze hadden nu een uurtje geen les.



aan wie doet Fredderick u denken?


Reacties:


Phae
Phae zei op 13 juni 2009 - 12:36:
malfidus ;]