Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 12

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

15 juli 2013 - 10:11

367

5

315



Never 12

DE VOLGENDE WORD NIALL POV!!!!!! I PROMISE

Nanette POV.

Harry en ik waren nog de enige die al klaar waren. Nadat ik zijn berichtjes aan Taylor heb gelezen heb ik niet meer met hem gesproken. Dat zat hem volgens mij wel erg dwars.
' Nanette, waarom doe je zo raar tegen mij? Heb ik iets verkeerd gedaan?'
' Nee, hoor.'
De sarcasme droop er gewoon van af, maar blijkbaar had Harry daar geen erg in.
' Serieus ben je nou al zo dom dat je niet weet dat het sarcasme was?! Tuurlijk heb je wat gedaan! Die avond voordat iedereen ging slapen, herinner je dat nog want jij was er duidelijk bij Harry, volgens mij was jij degene die mij kuste of niet?! EN IK KOM DAN DE VOLGENDE DAG ERACHTER DAT JE EEN VRIENDIN HEBT?! TUURLIJK GAAT HET NIET GOED HARRY!'
Harry keek me met open mond aan, en wist niet wat te zeggen. Achter hem zag ik sommigen mensen heb vies aan kijken. Ja wat verwacht je nou? Harry had nog steeds geen woord gezegd hij keek alleen maar naar mij. Hij kwam langs me zitten maar ik ging zowat drie banken van hem afzitten, Niall was volgens mij niet de enige mannelijke hoer hier.
Niet veel later komt de rest ook de hoek om gelopen. Alleen Maud en Liam nog, maar die komen na 2 minuten HAND IN HAND?! Maud geef ik een vragende blik, maar ze kijkt alleen van Harry naar mij. Natuurlijk wilde zij weten wat er gebeurd was, ik maakte een verteld-ik-dadelijk-gebaar met mijn handen en ze liet hem rusten. In plaats daarvan keek ze boos in de richting van Niall, ik volgde zijn ogen en lande precies op Maud' s borsten, serieus?!
' Bevalt het wat je ziet?'
' Eerlijk, ja.'
Maud keek alsof ze Niall elk moment kon aanvallen maar ik zag dat Liam zijn hand om haar middel had geslagen en zich dicht tegen haar had aangetrokken, ik keek nog even naar Niall en de woedende blik maakte even kort plaats voor een jaloerse blik.
' Zullen we naar Starbucks gaan?'
Vroeg ik snel voordat we problemen kregen, want geloof me als Maud boos is, blijf twee meter uit haar buurt...

* GEEN LINKJES IN DIT STUKJE, HELAAS NIET, MORGEN EEN NIALL POV, DAT BELOOF IK!!!!!!!!


Reacties:


MichelleSky zei op 15 juli 2013 - 20:03:
mag ik aub een melding?!?! leuk verhaal!! xxxx


Malikaa
Malikaa zei op 15 juli 2013 - 14:46:
Harry, je hebt heel wat uit te leggen jongeman
Snel verder
xXx


Team1D
Team1D zei op 15 juli 2013 - 12:43:
Gosh Niall


Janitaa
Janitaa zei op 15 juli 2013 - 12:10:
Yeeeey!
Cannot wait!!
Xxx'ieass


loveyouxx
loveyouxx zei op 15 juli 2013 - 11:03:
oeff.... Ikke en harry ruzie.... Dat komt niet snel goed... Aangezien ik heeel boos ben!!
Snel verder
x