Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 10
Teddy Lupos
Teddy Lupos 10
Teddy deed zijn hutkoffer open en legde zijn spullen voor verweren tegen de zwarte kunsten erin toen Stan zei "Wat heb jij veel boeken die heb je toch niet allemaal nodig. Christof en Tim kwamen er ook bij staan. "Wow hoe kom je daar aan." Christof wees naar twee boeken onderaan de stapel.
de nieuwste geschiedenis van zweinstein door hermelien griffel
Verweren tegen de zwarte kunsten in 7 lessen door harry potter.
"Die zijn peper duur! hoe kom je daar aan!" "Waarom zijn die zo duur." vroegen Stijn en Tim tegelijktijdig. Tim kwam dus hoogstwaarschijnlijk ook uit een dreuzelgezin. "weten jullie dat niet!" Stan keek verbaast. "Samen met Ron wemel hebben ze jeweetwel meer dan eens gedwarsboomd en Harry heeft de vloek des doods 2 keer overleefd." "ik weet niet wie die jeweetwel is hoor hoe zou ik dat moeten weten." zei Tim geërgerd. "zijn naam word nooit uitgesproken daarom noemt iedereen hem jeweetwel.Maar hoe kom je nou aan die boeken,Teddy?" "Gekregen" zei Teddy naar waarheid maar van wie dat hij ze had zij hij er niet bij. "Mag ik die is lezen" Christof keek Teddy smekend aan. "Mij goed" Antwoorde Teddy als ze nu maar niet vragen van wie hij ze heeft.
wat leuk!