Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 13
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 13
Niall POV.
Ik loop helemaal achteraan en net voor mij lopen Maud en Liam. Liam's hand licht nog steeds om Maud' s middel, en ik knars met mijn tanden. Ik word ziek van die stelletjes, altijd weer dat kleffe gedoe. Amy zou vandaag ook nog langs komen, helaas, heb ik moeten zeggen dat we naar Starbucks gaan en omdat er wel 100 in Londen liggen zal ze me niet snel vinden en ben ik dus van haar af. Maud en Liam hebben tot nu toe lopen te lachen, Demi en Louis kietelen elkaar om de beurt, alleen Nanette en Harry kijken elkaar aan alsof ze nooit met willen praten tegen die persoon. Ik grinnik bij het idee. We lopen de Starbucks binnen en meteen schieten alle ogen naar ons.
' HARRY!'
Ik hoor de meest irritante stem en ik zucht. Even later zie ik hoe Taylor hem om de hals vliegt. Ze zoent hem alsof ze elk moment kapot neer kan vallen, en als dat zou gebeuren, ik zou er geen probleem mee hebben. Vanuit mijn ooghoek keek ik naar Maud en Liam en zag dat ze Taylor geïrriteerd aan keken. Och, had Taylor nou hun gesprek lastig gevallen, dat is nou jammer. Hoor je de sarcasme?
' Taylor wat doe jij hier?'
Harry kijkt haar vragend aan, ergens lijkt hij gespannen. Zijn ogen kijken de helen tijd naar Nanette. Dacht hij soms dat ze hem op de keel zou vliegen of zo?
' Niall?'
Mijn ogen worden groot, nee, nee, nee, nee, nee, nee niet hier in deze Starbucks. Maar helaas WEL in deze Starbucks zat niemand minder dan Amy, begrijpt ze nou nog niet dat ze puur voor mijn behoeftes is? Ik haat het hoe het management me neer zet, de schattige blonde altijd vrolijke Ier, ja dat was ik. Dit vind ik veel fijner, nu kan niemand me meer pijn doen of mijn hart breken, nu breek ik die van hun. En om Demi en Louis en dan ook nog Maud en Liam bezig te zien verafschuw ik. Snappen ze dan niet dat een van hun altijd eindigt met een gebroken hart? En even denk ik aan die avond.
Flashback
Ik zat te wachten op Holly midden onder de discobal op twaalf uur zoals afgesproken maar het was nu al als een en ze was er nog niet. Ik besloot te gaan kijken in de schoolgangen, ik hoorde een raar geluid. Het kwam uit de meisjes wc. Toen ik beter luisterde wis tik wat het geluid was. Wie doet dat nou op school, doe dat dan thuis of zo?! Jakkes.
' SEAN AHH!'
Ik kreeg een glimlach die verdomde pervert had weer eens een meisje gescoord. Ik grinnikte.
' YES IK GA KOMEN H-HOLLY!'
Meteen stopte ik met lopen en beende terug naar de wc, ik gooide de deur open en ik bleef versteend in de deur opening staan. Daar stonden ze, mijn vriendinnetje, en mijn beste vriend. Terwijl zij lag te genieten onder hem. Tranen kwamen in mijn ogen.
' HOE KUN JE SLET!?'
Meteen keken ze me allebei met groten ogen aan.
' N-Niall het is niet wat het lijkt.
' JIJ ZIT GODVERDOMME MET JE LUL IN HAAR?! WAT MOET HET ANDERS LIJKEN?!'
Ik stormde de wc uit en rende naar buiten.
End flashback
Holly had mijn hart toen gebroken. En dat zal ik haar niet snel vergeven. Ze hield niet van me, terwijl ik haar al mijn geheimen heb gedeeld, zij was mijn eerste keer geweest. Zij was mijn alles, maar blijkbaar was het niet van twee kanten.
* IK HEB OP EEN ANDERE SITE OOK NOG EEN VERHAAL STAAN, ZAL IK DIE HIER OOK OP ZETTEN???????? JA/NEE...
Reacties:
Niall, now I get it....
Je bent gewoon heart-broken =( Poor Nialler....
Hihi, ik weet al welk verhaal je bedoelt ^.^
Jaa, erop zetten ^^
Snel verder
xXx
hmmm... als ik nanette was -omg wacht dat ben ik xp- zou ik zou ik taylor het lijf vol schelden, en harry ook...
En ja, zet dat verhaal er ook op!!
Snel verder!!
Melding!!! Xxxx