Hoofdcategorieën
Home » One Direction » stand alone's .... » ZaynLoveMe
stand alone's ....
ZaynLoveMe
POV AMY:
bo en ik zitten op mijn kamer.
mijn vader komt binnen lopen.
hij lacht . we kijken vreemd naar mijn vader.
hij haalt opeens achter zijn rug twee backstage pasje voor One Direction tevoorschijn. We gillen keihard. we moeten bijden huilen. Opeens wordt ik stil. Bo volgt.ik kijk mijn vader aan. papa dat concert is toch morgen avond??? mijn vader lacht. papa:" ja dat klopt "... Bo en ik kijken elkaar aan. SHOPPEN!!! schreeuwen we tegelijk. mijn vader geeft ons 300 euro. wowwwwwwwwww zeg ik. Bo trekt me mee. we stappen in haar auto. een witte sport BMW. we scheuren door de straten. ik wordt helemaal vrolijk als Bo een zak drop naar me toe gooit. ik kijk haar met een big simle aan..(: Bo:" Amy wat voor jurk wil je? mijn bruine krullen vliegen door de lucht. ik wil een streepjes jurk net zoals Louis ook van streepjes houd. ze kijkt recht in mijn blauwe ogen. Bo:' Amy je bent echt gestoord geworden. je broer vindt het al raar dat je naar zijn concert wil. Laat Zayn hier buiten. Bo: ' ik bedoel, Zayn die ziet echt wel dat je op Louis bent krullenbol. ja en jij op Niall. Bo: hoe weetje dat??? Bo, dat zag je op mijn 17e verjaardag.je keek de heletijd naar hem. opeens verliest ze de controle over haar stuur omdat iemand tegen ons aan bots. we draaien rondjes. en komen net voor de berg ribbel terecht. Bo is helemaal in shock. ze trapt in eenkeer op haar achteruit en we sjezen ervandoor. als we bij de stad zijn en we een beetje bijgekomen lopen we naar een jurken winkel. Bo ziet een mooie jurk. en ik zie er een met streepjes.
tijdsprong van 3 uur[/purple
Bo:' Amy , zullen we een ijsje gaan halen ? ik trakteer. oké antwoordt ik vrolijk.
zoals normaal bestel ik aardbei'n ijs en zij smurfen ijs. als we het ijsje helemaal op hebben lopen we langs een 1D winkel. ik gil en Bo zucht. ik trek haar mee in. Ik koop een leuk shirtje van Louis en lopen dan weer de winkel uit. Ik zie dat Bo ook een tasje heeft. Bo wat heb je?
POV BO:
Amy: Bo wat heb je?
ik wordt echt helemaal rood en pak een kussen van Niall uit me tas. aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhwww. is het enige wat ze zegt. ik wordt rood en we lopen door. Op een bord zie ik een poster hangen voor de nieuwste 1D film.
ik ben zo jaloers op jouw! ze kijkt me vreemd aan. Amy: waarom? ... nou Zayn is je broer en gwn je bent zo KNAP!!. ze lacht. Amy: Gekke Bo toch. hahahahaha. opgegeven moment moest ik ook lachen. en we liepen zo melig naar de auto toe. we zaten in de auto en ik moest keihard lachen . zij ook en ik begon te reiden . we kwamen thuis aan en we waren nog steeds melig. Zayn keek ons aan . maar al snel merkte we dat hij toch niet alleen zat in de woonkamer.ik zag Harry zitten en ik haalde opgelucht adem. gelukkig niet Nialler.
POV AMY:
ik zie Bo zuchten. ze ziet Niall niet. ik moet erom laken. we pakken alle tassen en lopen naar mijn kamer. Bo loopt voor me en ze heeft lang blond haar helemaal style. zo lang tot aan het einde van haar rug. haar haar heeft ze laten dip-dayen en dat is nu lichtroze. de zelfde kleur als haar jurk.
[purple]volgende middag. er wordt aangebeld.
de bel gaat. Zoals gewoonlijk doet niemand open en is Zayn naar werk. Als ik Bo ze begin ik te rennen. doe de deur open trek haar naar binnen gooi de deur dicht en trek der mee naar boven. SNEL BO WE HEBBEN NOG MAAR 3 UUR! bo moet erom lachen. en ze begint haar haar en meke-up te doen. als we allebij daar mee klaar zijn hebben we nog maar een uur. we kleden ons aan doen schoenen en sieraden om en precies als we klaar zijn gaat de bel. we lopen naar beneden doen de deur open en we zien daar Paul staan. Bo begint te gillen en ik doe een hand voor haar mond. Paul kent mij wel maar Bo niet. al zijn we al 4 jaar BFF'S
we stapen in de limo en voor we het weten zijn we er. Bo trilt wel. de jongens staan al klaar binnen we zien ze bij de deur opening. Bo ziet Niall. ze glimlacht. de deur wordt open gedaan. we zitten achteraan dus ze zien ons niet. ik sta op en loop naar buiten. Louis glimlacht. oh ja streepjes. ik kijk om. Bo zit nog in de limo.ik loop naar haar toe. er zit een klein strikje in haar haar. ziet er schattig uit. ik trek haar mee. ik ben iets sterker en trek haar aan haar arm. als ze buiten staat. vallen de monden van de jongens open. ik weet dat ze er niet van houd als mensen naar haar staren ze is onzeker en verlegen . ze kijkt op en Niall staat voor haar. zo lief . ik zie Louis nog steeds naar mij kijken. ik loop naar hem toe. geef hem een kus op ze wang en zeg: Lou, je kwijlt een beetje. ik loop door. daar staat hij dan heel erg te blozen. ik trek Bo snel mee want ik zie dat ze zich ongemakkelijk voelt. ik sleur der eigenlijk mee. we zitten op een bank naast elkaar over nagellak te praten als de jongens binnen komen. Bo heeft het niet door en ik negeer het. Bo praat rustig verder. Harry bied haar wijn aan. ik trek Harry mee. hij kijkt me vreemd aan maar Louis wenkt met zijn wenkbrauwen dat ik moet komen en ik val daardoor flauw. hij ziet het en vangt me op. ik kijk naar links . Niall zoent Bo!!!!!! ik kijk recht in Louis zijn ogen. nu moest het gebeuren dacht ik. en jahoor. ik voelde zijn lippen op de mijnen en 1 ding dacht ik . ik hou van dit allemaal !
Het is make-up niet meke-up ;-) ik vind deze superleuk! Ik heb ook het lijstje ingevuld dus ik hoop dat die van mij ook zo leuk word! Als je er npg vragen over hebt moet je het maar vragen! Byee xxx