Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 14

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

18 juli 2013 - 9:36

318

5

317



Never 14

OKE IK GA MIJN ANDERE VERHAAL DUS DADELIJK ONLINE ZETTEN HIER OP!!!!!!!!!!

Maud POV.

Ik zat langs Liam in de Starbucks, Amy en Taylor gingen naar hun hotel. Niall zat al een lange tijd voor zich uit te staren. mijn hand ging over de tafel naar de zijne en langzaam pakte ik hem vast, Niall schrok en keek me boos aan. Trok ruw zijn hand uit de mijne en keek ernaar alsof het nu besmettelijk was. Ik en Liam zuchtte tegelijk, de andere hadden niet meegekregen wat er net gebeurde dus keken ze ons allemaal vreemd aan. Niall daar in tegen keek eerder geërgerd. Wat had die jongen toch altijd?
' Is er iets?'
Ik wist niet wat te zeggen, Niall keek me spottend aan.
' Ja Maud is er iets?'
Er verscheen een twinkel in zijn ogen wat aangaf dat hij het alleen maar leuk vond om mij de grond in te boren.
' Nee, er is niks.'
Mompelde ik, langzaam werd ik rood. Liam fluisterde in mijn oor.
' Dadelijk zin om samen te winkelen?'
Ik glimlachte weer en knikte. De zon scheen nu eindelijk en het was stik heet buiten, van het troebele weer dat het gister was, niks meer van te merken. Ik voelde me opeens ongemakkelijk worden.
Ik draaide mijn hoofd weg van Liam en zag dat Niall me recht aan het aanstaren was.
' Is er iets?'
Niall antwoorde niet en bleef me maar aanstaren, toen antwoorde hij eindelijk.
' Je lijkt op haar.''
' Wat?'
' Je lijkt op Holly.'
' Niall who the fuck is Holly?'
' Je hebt precies dezelfde kleur ogen en de zelfde haar kleur.'
' NIALL?! WIE IS HOLLY?!'
Meteen werd iedereen stil, en keek me met groten ogen aan, behalve een iemand, en dat was Niall, die had een klein glimlachje.
' Holly is een slet, jij ook.'
Met die woorden stond hij op en liep hij naar buiten. Ik voelde me gekwetst wat had ik hem ooit aangedaan? Behalve dan dat ik hem had geslagen.
Iedereen was stil en keken toe hoe Niall de Starbucks verliet...


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 18 juli 2013 - 13:47:
Ooh, Niall Niall Niall toch..
Snel veder!
Xxx'ieaaass


Malikaa
Malikaa zei op 18 juli 2013 - 13:14:
Omg, now I get it!!!!!
Hij vindt Maud eigenlijk wel aardig enzo (denk ik tenminste) maar zij doet hem gewoon teveel denken aan zijn ex.....
Yup, it makes total sense now ^^
Snel verder
xXx


Team1D
Team1D zei op 18 juli 2013 - 12:08:
Ehh...


loveyouxx
loveyouxx zei op 18 juli 2013 - 10:05:
:,( zielig.. ikke je wel helpen!
Snel verder!
Ps, ik heb het vrijdag alweer 3 maandkes verkering met gilles!!
Ikke happyyy!!!!


MichelleSky zei op 18 juli 2013 - 9:47:
Melding!!! Xxxx