Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 15
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 15
Nanette POV.
Woede borrelde in me op, wie denkt die gast wel niet dat wie hij is? Boos sta ik op van mij plaats en kruip over Louis en Zayn. Ik ren Niall achterna, hij is al bijna op de hoek van de straat en ik besluit met mijn baggeren conditie toch maar een sprintje te maken, hijgend kom ik aan bij Niall en hij kijkt niet eens op.
' Waarom kom je achter me aan?'
De koelheid is in zijn stem te horen en dat maakt me nog bozer.
' Waarom die je zo tegen Maud, what the hell heeft ze je ooit aangedaan?!'
' Ze heeft me geslagen.'
Ik trok mijn wenkbrauw op, dus daarom had hij een rode wang, net goed.
' Als je, je zo hebt gedragen als je net deed kan ik het me goed voorstellen, ik vind het dan nog niet eens zielig voor jou.'
Mijn stem ging een octaaf hoger en ik raakte opgewonden. Mijn handen balde ik tot vuisten, als het moest dan kon ik hem hier en nu slaan. Maakt me niet uit of allemaal meiden me achtervolgen, als Niall zo door gaat heeft One Direction een bandlid minder, en daar kan ik hoogstpersoonlijk voor zorgen.
' Weet je wat Nanette, het boeit me niet wat jullie van mij denken, en het boeit me eigenlijk al helemaal niet dat Maud de helen tijd met Liam omgaat, en het boeit me ook niet dat-'
Maar ik kapte hem af.
' Je bent jaloers is het niet?'
' Nee.'
' Jawel ik zie het aan je gezicht, je bent jaloers, Niall is jaloers, Niall is jaloers, Niall is jaloers!'
Ik sprong op en neer en Niall greep me hard bij mijn arm waardoor ik moest gillen. Zijn gezicht kwam dicht bij de mijne en op een geklemde kaken door siste hij.
' Ik ben niet jaloers bitch en als je nu je kop niet dichthoud dan sla ik hem dicht, heb je me heel goed begrepen?'
Ik bleef versteend staan en keek hem met groten ogen aan.
' Ik vroeg heb je me begrepen?'
' Ja.'
Fluisterde ik, meteen verslapte zijn grip en keek hij me tevreden aan, hij draaide zich om en liep weer weg, mij verbaasd en bang achterlatend. Wat the hell gebeurde daar net?
Reacties:
Okeey, dit is zo'n andere Niall..
OMYGUSCH DIE GIFF!!
Just love.. *o*
Xxx'ieass
Omg Niall, zo herken ik je niet....
Die GIF is just
Snel verder
xXx
aaaaahhhhh!!!!!!!
ikkkeee bangggg!!!!!!
gebeurd er iets? *serieus gezicht*... ga ik het de anderen vertellen, of niet.... waaaaahhhh!!! ik ben te nieuwsgierigg!!!!!!!!!
ps, snel verder