Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 2

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

19 juli 2013 - 11:02

733

2

475



Hoofdstuk 2

Image and video hosting by TinyPic

Ik stapte uit en keek om me heen, dikke grijze wolken hingen in de lucht geen straaltje zon kwam er door heen.
Mam en pap kwamen naast me staan en papa sloeg zijn arm rond me heen en drukte een kus op mijn slaap.
' Welkom thuis kleine meid.'
Ik zuchtte geïrriteerd en mam drukte trok me tegen haar aan, ze wreef over mijn armen die koud waren van de kou die hier hing.
Mijn vader was al bij de voordeur en de deur vloog open toen hij de sleutel had omgedraaid.
' Het is even wennen maar je zult het hier geweldig vinden!'
Mam liep van me weg en verdween ook door de deur het huis binnen. Ik rilde en liep toen ook maar naar binnen. De hal, ik moest zeggen het was mooi en groot, van de voorkant leek het klein maar het was echt prachtig. Ik liep verder naar de woonkamer mijn ouders zaten op de bank druk met elkaar in gesprek ze hoorde mij zelfs niet aankomen. Ik liep hen voorbij naar de keuken die net zoals de rest van het huis rustig was ingericht. Snel rende ik de trap op en kwam binnen in een slaapkamer die volgens mij voor mij verbouwd is. Mijn ouders waren twee maanden hierheen gegaan voor de verbouwing. Ik loop door naar het halletje achter mijn bed en slaak een gilletje van vreugde als ik de inloop kast zie. Ik hoor mijn ouders onder in lachen uitbarsten en weten dat ik het heb gevonden. Vol vreugde huppel ik door naar de badkamer, misschien is dit huis toch niet zo lelijk. Ik loop weer voorzichtig naar onder en ga bij mijn ouders op de bank zitten.
' En mooi huis?'
' Mwa....HET IS ZO GEWELDIG HIER!'
Ik spring op en begin hyper in het rond te springen.
' Fijn Sky maar mijn oren doen pijn lieverd, we eten vandaag trouwens laat.
Mijn schouders haal ik op en ik loop weer naar boven. Ik kijk uit mijn slaapkamer raam en kijk naar het geweldige uitzicht. Het was prachtig, ik open mijn balkon deur en ga op het balkon staan, de frisse wind komt me tegenmoed en ik pak mijn vestje van de stoel. Langzaam loop 'k weer naar buiten en ga zitten op het kleine hekje. Er gaat nog een deur open en naast me verschijnt een meisje. Ze glimlacht naar me en gaat op haar hekje van het balkon zitten.
' Jij bent de dochter van de nieuwe buren he?''
' Jep de enige echte.'
Het meisje schiet in de lach en kijkt me met twinkelende ogen aan.
' Ik ben Sophia, Sophia Broods.
' Ik ben Skylar Jordan maar noem me maar Sky.'
' Skylar is een mooie naam.'
Sophia klimt over haar hekje en springt makkelijk op mijn balkon. We zwijgen en kijken recht voor uit naar de drukke straat die zich voor ons uitspreid. Het was prachtig hier, maar dat betekende nog niet dat ik de momenten in Nederland vergat.
' Je hebt trouwens een accent, waar kom je vandaan?'
' Nederland, en jij bent zo te horen ook geen Ier.'
' Nee ik ben een Amerikaan.'
' En je ouders.'
' Die heb ik sinds mijn 16de nooit meer gezien, mijn moeder heeft me het huis uit gegooid en mijn vader heb ik nooit gekend.'
' Wouw, en waarom heeft ze jou het huis uit gegooid?'
' Kom maar mee.'
Sophia trekt me mee over het hekje en dit keer spring ik eroverheen. Als de deur open gaat en ik stap naar binnen
besef ik dat het hier lekker warm is. Ik loop Sophia achterna en in de woon kamer zitten twee gestalten als ik dichterbij kom zie ik dat het een jongen en een klein meisje aan komen lopen.
De jongen geeft Sophia een kus en gaat daarna op de bank zitten met de kleine.
' Daarom dus.'
' Je was met zestien al zwanger?'
' Ja, mijn moeder walgde van me, en toen ik al die weken zwanger was zette ze me het huis uit. Ik ging bij Harry wonen en een paar maanden later kregen we Lux.'
' Hoe oud ben je nu?'
' Negentien en jij?'
' Achttien.'
Sophia knikte en ging naast Harry volgens mij op de bank zitten en jongen keek nu voor het eerst op en grijnsde naar me, ik glimlachte als een breedbekkikker terug.
' Ik ben Skylar maar noem me Sky.'
' Harry. Harry Styles.'
' Skylar blijf je eten?'


OKE SAAI STUKJE MAAR HET MOET EVEN OP DREEF KOMEN HET VOLGENDE HOOFDSTUKJE WORD SPANNENDER DAT BELOOF IK!!!!
XXXX MAUD


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 28 juli 2013 - 19:28:
Dit is echt goed c:
Maar ik heb één tip, laat de linkjes weg. I know ik zeur echt door nu
Straks ga je nog denken dat ik een irritant rotkind ben *giggles*
Maar ik vind de verhaallijn erg leuk en ook hoe je er Lux in verwerkt ensoo - Yeaa die ken ik door de tienerbladen die ik hier lees- >.<
Anywayss ik wil je gewoon tips geven, absolutely geen kritiek, daar is het té goed voor
Ik lees gauw verder, trouwens door tips groei je alleen maar met schrijven. En ik bedoel het goed c:

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Harrylover
Harrylover zei op 22 juli 2013 - 10:27:
Super leuk