Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 4

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

19 juli 2013 - 11:13

538

3

264



Hoofdstuk 4

SORRY ALS HET EEN SAAI STUKJE IS!!!!!!!!!!!!! Image and video hosting by TinyPic

' Sky wees voorzichtig. Niall heeft niet bepaald een goede naam hier in Mullingar.'
' Pff alsof ik ooit van hem zal zijn.'
' Je begrijpt het niet Sky! Niall zal er alles aan doen om te krijgen wat hij wil, ik wil gewoon dat je voorzichtig bent. Ik ben al veel vriendinnen aan hem verloren. En elk meisje dat met hem omgaat komt of terug vol wonden of worden gek en in het ergste geval....Komen ze nooit meer terug. Hij is gevaarlijk Skylar!'
Mijn knieën begonnen te knikken en angst nam mijn lichaam over.
' M-maar wat g-gebeurt e-er dan met h-hun?'
' Dat weet niemand alleen Niall en zijn bende. Hij heeft je gemarkeerd Sky, je zit in de problemen, ik waarschuw je.'
Ik had het gevoel alsof ik weer flauw kon vallen en ik zocht steun bij Sophia.'
' Ik wil naar huis.'
In stilte liepen we naar mijn huis toe en vlak voor mijn deur bleven we staan, we gaven elkaar een knuffel en Sophia liet me los.
' Sky wees voorzichtig, als Niall iets niet kan krijgen doet hij er alles aan om het toch te krijgen, hij ruimt alles uit de weg wat hem dan in de weg staat. Mijn vriendinnen zeiden dat ze ook nooit voor hem zouden vallen en god weet waar ze nu zijn. Misschien ergens dood in een steegje, of verkracht. Misschien leven ze als hoer of zitten ze aan de drugs niet wetend waar ze mee bezig zijn.'
Ze had me bij mijn schouders gepakt en Lux even op de grond gezet, zelfs zij was stil. Ze zeggen dat kleine kinderen niks begrijpen maar volgen mij weten ze echt wel wat er afspeelt.
' Ik ben al te veel vriendinnen aan hem verloren. En hij had het ook op mij gemunt, gelukkig had ik Harry anders was ik mijn vriendinnen achterna gegaan. Sky doe er alles aan om bij hem uit de buurt te blijven, al moet je voor altijd op je kamer blijven al ga je nooit meer met iemand praten, beloof me dat je bij hem uit de buurt blijft.'
' I-ik beloof h-het.'
Sophia glimlachte flauwtjes en trok me in een knuffel, zo stevig dat het wel leek alsof ze bang was dat ik elk moment tot stof kon vergaan.
' Be carefull. Je weet nooit waar toe hij in staat is.'
Ze pakte lux weer op en liep naar haar huis, nog steeds met een blik voor angst en verdriet.
Nog steeds zei ik niets en stond daar maar, uiteindelijk liep ik naar binnen, meteen werd ik overvallen door een heerlijke lasagne geur.
Ik hing mijn jas op en liep langzaam de trap op, eerst douchen.
Snel zette ik het bad aan en voelde of het warm genoeg was, mijn kleren hing ik netjes weg zodat ik ze daarna nog aan kon en ten slotte liet ik me in het bad zakken.
Toen ik er lang zat in had gelegen droogde ik me af schoot mijn kleren aan, en net toen ik mijn kamer binnen liep kreeg ik een sms.
Je bent mooi als je naakt bent...misschien de volgende keer je gordijnen dicht doen
xxx

Paniekerig keek ik naar de sms, wie was dit? Was dit een grap?
Ik keek uit het raam maar zag niks, ik schudde mijn hoofd, misschien verkeerd verzonden.

VEDIENT DIT STUKJE EEN kudoooooooo?????????????????????


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 28 juli 2013 - 19:40:
Brrr
Let's say that's pwetty creepy,
als ik zo'n sms zou krijgen zou ik half doodsbang naar een vriendin vluchten om me daar te verstoppen onder de kast
It's really nice girl, je schrijft vlot en bouwt af en toe spanning op!
Ik lees morgen weer verder, of wanneer ik tijd vind.
Voor mij een melding hoor meis
Anders vergeet ik bij te lezen *giggles*

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Harrylover
Harrylover zei op 22 juli 2013 - 10:35:
Was het niall.


Team1D
Team1D zei op 19 juli 2013 - 11:52:
Vieze pedoactie zeg