Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 5

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

19 juli 2013 - 11:17

867

6

544



Hoofdstuk 5

OKE WEEEER EEN HOOFDSTUKJE!!!!!!! Image and video hosting by TinyPic

Na het sms'je heb ik er geen meer gehad ja van Sophia, of ik mee wou naar een of andere club. Natuurlijk heb ik ja gezegd, maar iets verontruste me alsof iemand naar me aan het kijken was buiten, maar telkens als ik naar mijn raam liep was er niks, helemaal niks. Van dat bericht heb ik niks tegen mijn ouders en Sophia gezegd, anders zou ik nog niet eens buiten mogen komen.
Minnie ligt languit op mijn bed te spinnen met een pluizenbol het zag heel schattig uit. Het was nu precies 21.55 en Sophia kon elk moment hier zijn om me op te halen voor de club, Harry paste op Lux, zodat Sophia na twee jaar weer een keertje uit kon gaan. In Nederland ging ik bijna elk weekend uit met mijn vrienden groep.
De bel ging voor de tweede keer vandaag en ik liep er in mijn kleren. Ik had uren voor de kast gestaan, en heb toen maar het leukste en bonte setje gepakt. Sophia ziet er ook leuk uit.
' Zullen we?'
Ik knik en sluit het huis, mijn ouders waren met Harry en Lux uit eten. Op bevel van Sophia en mij. Harry was als een broer voor me die ik nooit heb gehad.
Hij kan goed luisteren en daar heb ik ook gebruik van gemaakt, hij zegt over Niall precies het zelfde als Sophia. Sophia was een vriendin en zus geworden en Lux is gewoon Lux voor mij. Maar ik weet nu dat ik er een nieuwe familie bij heb.
' Ik ben bang Sophia.'
' Waarvoor laat je gewoon gaan e-'
Ze ziet aan mijn blik waar ik bang voor ben.
' Hij komt niet aan je dat beloof ik.'
Sophia slaat een arm om me heen en lachend lopen we voorbij de rij, blijkbaar kent Sophia de uitsmijter want ze geven elkaar een boks.
' Fijn om je terug te zien ,de laatste keer was, ik kan het me niet meer herinneren.'
' Shut up Liam! Dit is trouwens Skylar.'
Ik moest omhoog kijken naar de jongen.
' Hi Skylar.'
' H-hi L-liam.'
Niet te geloven hij was het echt! Hij keek me aan en kreeg toen ook een grijns op zijn gezicht
' SKYLAR! LANG NIET GEZIEN!'
Hij trok me omhoog in een knuffel en zwaaide me in het rond.
' Jullie kennen elkaar?'
' ECHT WEL! We zaten bij elkaar in de klas en hij was in Nederland mijn buurjongen.'
' Nou jullie mogen binnen.'
We liepen iedereen voorbij, waardoor we allemaal geschreeuw van de mensen die wel moesten wachten naar onze hoofd geslingerd kregen.
Een maal binnen dreunde de harde muziek mijn oren binnen, iedereen stond op elkaar gepropt te dansen lichamen schuurde tegen de mijne, jongens floten naar ons en meiden gaven me een glimlach. Dit was zo anders dan in Nederland iedereen was veel vrolijker.
Ik liep naar de bar en bestelde een Bacardi. Nadat ik die ophad was ik Sophia al kwijt geraakt. Ik liep naar de dans vloer en begon op het liedje. Zo in mijn dans dat ik schrok toen ik handen op mijn heupen voelde, ik draaide me om en glimlachte naar de knapperd voor me.
' You look sexy!'
Ik bloos bij zijn woorden en mompel wat, ik keek weer op in zijn mooie blauwe ogen.
' Ik ben Pete. Pete Monclaire.'
' Klinkt niet Iers of Engels'.'
' Mijn ouders zijn Frans.'
Oe, een Franse jongen, ik grinnikte bij mijn gedachten en bewoog me wat dichter tegen Pete aan, op het ritme begon ik met mijn heupen te bewegen, ik schuurde tegen Pete aan die me grijnzend aan keek.
' Wat is jou naam?''
' Skylar Jordan.'
Hij knikte alleen maar Pete keek even over me heen en werd lijkbleek.
' I-ik moet w-weg.'
Snel liep hij van me weg en verdween uit mijn zicht, ik voelde nieuwe handen op mijn heupen en een paar lippen in mijn hals.
' Do you mis me babe?'
Mijn lichaam verstrakte, hopeloos zocht ik naar Sophia, maar die stond tegen een jongen aan te schuren en als ik ging roepen kwam ik toch niet over de muziek uit.
' N-Niall.'
' O, je weet mijn naam nog.'
Zijn warme vingers strijken over mijn wangen, en mijn adem versneld.
' P-please, let me go.'
' Ik denk er nog niet eens aan.'
Meteen pakt hij me steviger beet.
' Beweeg nog eens zoals je net deed bij die sukkel, ik wil je ook wel eens tegen me aan voelen moppie.'
Zijn stem klonk dreigend en gevaarlijk maar ik verroerde me niet ,ik dacht er nog niet eens over!
' Doe dan.'
Niall schuurde met zijn geslachtsdeel tegen mijn kont aan waardoor ik me vreselijk ongemakkelijk voelde. Ik probeerde Sophia's blik te vangen toen het lukt maakte ze zicht snel los uit de greep van de jongen en liep boos naar ons toe.
' Laat haar los Niall.'
Ik hoorde een harde lach dicht bij mijn oor, maar zijn grip verslapte een beetje.
' Je mag haar hebben, maar ik ben nog niet klaar met haar.'
Met een ruwe duw werd ik tegen Sophia aan geduwd, ik zuchtte eens opgelucht en Sophia knuffelde me stevig.
' Het spijt me zo.'
' Het geeft niks, maar ik wil hier geen seconde langer meer blijven.'
Sophia knikte en samen liepen we naar de uitgang, Liam vroeg wat er gebeurd was maar ik negeerde hem, ik wilde het er niet over hebben.

Verdient dit stukje een REACTIE???????????????????????????
XXXXXXX maud


Reacties:

1 2

Hermelien
Hermelien zei op 30 juli 2013 - 12:48:
Oelalaaa Pete is knaaaap
Anyways ik begin écht van dit verhaal te houden!
Het heeft een gave verhaallijn,
echt totaly awesume!
Ik lees snel verder c:

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Janitaa
Janitaa zei op 19 juli 2013 - 16:31:
Aha zeker wete een melding dear!
Haha, echt super leuk dit!
Xxx'ieass


loveyouxx
loveyouxx zei op 19 juli 2013 - 15:19:
omg.. dit is echt cooll!!!
snel verder en uhh.. melding ea!
xxx


Malikaa
Malikaa zei op 19 juli 2013 - 13:09:
Niall wants the girl ^.^
Snel verder
xXx


Team1D
Team1D zei op 19 juli 2013 - 11:57:
Ik had eerder Josh als uitsmijter verwacht. En die jongen is zo leuk omg :3