Hoofdcategorieën
Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » 06
my dreams come treu|| 1D
06
Harry’s p.o.v.!
‘’wacht hier maar heel even.’’ Zegt demi, en loopt naar binnen. Toen we gisteren avond in het hotel naar nanette belde, wist ik 1 ding zeker, toen ik de stem hoorde; dat ze een kei leuk meisje is, waar ik nu al op verliefd ben! Best wel raar idee, ik ben verliefd op een stem! 1 ding snap ik niet, en heb ik nooit gesnapt.. waarom zouden mensen zo onzeker over elkaar zijn? Ik ga tegen de muur zitten, en pak mijn mobiel. Mijn twitter staat helemaal vol. Gaat mijn telefoon binnenkort niet ontploffen? De anderen komen nu ook naar boven gelopen. ‘’waar is demi?’’ vraagt louis. ik wijs naar de deur waar ze net door liep. ‘’waarom ben je niet binnen.’’ Vraagt maud. ‘’er was iets met nanette.. zijn we klaar met de overhoring, ik heb namelijk niet goed geleerd.’’ Zeg ik. ‘’ik ga binnen kijken, gaan jullie mee?’’ vraagt maud. Niall slaat een arm om maud heen, terwijl ik opsta. Maud maakt de deur open. Zachtjes lopen we naar binnen. Het eerste wat ik zie, is meer als 80 posters van ons, Ed sheeran, cher Lloyd, little mix, demi lovato, en een giraf. Het is een kleine, maar knusse kamer. ik hoor moments op de achtergrond spelen. Nanette zit huilen op bed, naast haar zit demi. Nanette’s uiterlijk… het is anders als verwacht… ik weet het niet.. het valt me gewoon tegen. ‘’wat is er?’’ vraagt maud, en gaat erbij zitten. ‘’gilles heeft haar net gedumpt.’’ Antwoordt demi voor haar. ‘’wie is gilles?’’ vraag ik. ‘’haar ex vriendje, nu..’’ antwoordt maud.
Maud’s p.o.v.!
Verschillende gevoelens gingen door me heen, toen ik hoorde dat gilles nanette had gedumpt. Hoe moet ze zich nu wel niet voelen? Ik kan het niet voelen, ik heb nog nooit een vriendje gehad..en met niall weet ik niet hoe het zit.. ik durf het niet te vragen! Ondertussen geef ik nanette een troostende knuffel.’’laten we voor wat afleiding zorgen!’’ stelt liam dan voor. ‘’wat gaan we dan doen?’’ vraagt nanette, en veegt ondertussen haar tranen een beetje weg. we denken allemaal na. Ik kom op het idee om te zwemmen, maar nee, geen goed idee. Ik bedoel.. zayn kan niet zwemmen, maar het is er niet dieper dan 1.35 meter. Maar, nanette heeft haar eerste kus in dat zwembad gehad, van gilles. ‘’laten we gaan picknicken, en daarna gaan zwemmen, het is toch lekker warm!’’ zegt zayn dan. Uhh… oke, vaag? ‘’en onze zwemkleren dan?’’ vraag ik. ‘’die haalt paul wel even op.. eerst even de adressen doorgeven, dan is alles geregeld!’’ antwoordt louis. ik en demi knikken. ‘’vind jij dat goed, nanette?’’ vraagt harry. Nanette aarzelt even, maar knikt dan. ‘’als je het niet goed vind, moet je het zeggen he!’’ zeg ik snel. ‘’nee, nee, laten we gaan picknicken en dan gaan zwemmen!’’ zegt ze, en stapt dan uit bed.
Demi’s p.o.v.!
‘’oh, en vertel niks tegen jolien en jenis, anders willen ze ook mee!’’ zegt nanette, en wat ik al dacht, is dat ze tegen harry aan loopt. Iedereen moet moeite doen om niet in de lach te schieten. ‘’s- sorry.. ik uhh.. ik moet nu even..’’ stottert nanette, en loopt weg, ondertussen kijk ik op mijn telefoon. *bam!* hoor ik dan. Gelijk daarna hoor ik gemompel, dat lijkt op ‘’au! Mensen, die deur staat altijd in de weg!’’ ik kijk op, het is nanette, ze is tegen de deur opgelopen. Typisch iets voor haar! Uit bed vallen, overal tegen aan lopen, en struikelen.. noem maar op! ‘’gaat het?’’ vraagt harry, en slaat een arm om nanette heen. ‘’Hmm, ja, gaat wel.’’ Mompelt ze weer, en loopt door. ‘’dus, harry, jij vind nanette een leuke meid!’’ zegt maud opeens. harry wordt helemaal rood. ‘’tja, ze is wel aardig… maar niet mijn type..’’ antwoordt hij. Mijn ogen worden groot, en ik kijk bang naar maud.
Of Harry liegt of hij meent het....
Snel verder
xXx