Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When Memories Came true » Part 5

When Memories Came true

20 april 2009 - 19:31

358

1

178



Part 5

Zoals gewoonlijk was ik weer in gedachten verzonken in de les. Iets wat ik te vaak deed. Echter werd ik door jessice gestrest meegetrokken, op dat moment dringt het brandalarm door me lichaam heen en ik sta op. ´ja ik kom al´ zeg ik nog waarna ik opsta en alles even voor me draait. Als alles weer op zijn plek blijft staan is de klas leeg en ik loop snel naar de gang.

Al snel merk ik dat dit geen oefening is maar echt. Langzaam vult de gang zich met donker rook. Een gegrom is hoorbaar en plots gaan de lichten knipperen en vallen uit. Fijn ik was alleen in de shool in het donker met rook dat langzaam mijn zuurstof inpikte. Daarbij werden mijn droomgedachte´s telkens meer werkelijkheid. Was ik in een grote droom terecht gekomen? Het zou haast moeten, want dromen kwamen niet uit.

Door het donkere zich en het vele rook dat zich rond me spreid probeer ik de trap en daarbij de uitgang te vinden. Door de rook begon ik te hoesten en steeds meer naar adem te snakken. Dan wordt het geheel zwart voor mijn ogen. Het is met me gedaan.. Denk ik nog voor dat ik niks meer van mijn lichaam merk. Ik lag daar maar gewoon in het gebouw.

Alle leerlingen worden op het veld nageteld. Terwijl leraren richting de directeur lopen en melden dat de klas compleet is loopt meneer apple gestrest en bijna rennend richting de directeur. ´Drew en Silvia missen, ze moeten nog binnen zijn´ meld hij met een versnelde ademhaling. Enkele brandweerlieden die bij de directeur staan richting zich direct recht. Maar voordat ze het gebouw ook maar binnen willen stormen op zoek naar ons 2 komt er uit een grote walm die door de schooldeuren naar buiten komt een gedaante aanlopen.
Bijde zwart van de rook, ik bewusteloos in de armen van Drew die er ook niet bepaald gezond meer uitzag. Direct word alles overgenomen door de brandweer, politie en ambulance´s...


Oke een kort maar spannend stukje zou ik zeggen, en ik houd jullie ook nog even inspanning door nog enkele uurtjes te wachten met een volgende stukje te schrijven


Reacties:


shania13
shania13 zei op 4 sep 2012 - 19:12:
Melding please