Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 17
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 17
Maud POV.
Fijn dat Liam ook even kon zeggen dat de VMA'S vanavond waren. We hadden flink moeten zoeken voor een jurk die ik ook wel aan wilde trekken, Demi gaat blijkbaar met Louis over de rode lopen en Nanette gaat met Niall. Wat wel lollig was want Niall en Nanette ging echt niet samen. Liam had werkelijk ALLES voor me gekocht, zelf vond ik dat ik er echt niet uit zag maar oké. Nanette daarin tegen was werkelijk prachtig, net zoals Demi.
' Maud, Nanette, kijk welke ring Louis voor me heeft gekocht!'
We liepen allebei naar Demi toe en ze liet haar ring zien.
' Mooi man!'
Nanette pakte haar hand vast en floot tussen haar tanden door.
' Duur grapje, heeft die gast voor je gekocht sjezus!'
We begonnen te lachen om haar woordkeuze en snel genoeg werd er op de deur geklopt. Nanette keek door het kijkgaatje.
' Het is Louis, en hij ziet er sexy uit in dat pak!'
Demi duwde haar opzij en keek ook. Daarna opende ze de deur en ik verstopte me snel, niemand kreeg me in deze apenkleren te zien. Al was iedereen verast dat ik op hakken KON lopen.
' Maud stel je niet aan en kom Louis ook even gedag zeggen.'
' NEE!'
' Maud ik tel tot drie.'
' VERGEET HET! IK KOM NIET!'
Ik weet het ik ben echt kinderachtig maar ik verrek het om daar naartoe te gaan, Louis lachte.
' Bye Maud.'
' Bye Boobear.'
Een geïrriteerde zucht van Louis en de deur ging dicht. Niet snel daarna kwam Nanette met haar handen in haar zei voor me staan.
' Waar was dat voor nodig.'
' ik wil gewoon dat niemand me ziet.'
' Bij de VMA'S krijgt de hele wereld je te zien, o, man er zal flink wat geroddeld worden over ons.'
Nu leek Nanette ook niet meer zo zeker van deze zaak. De bel ging en ze liep weer naar de deur. Ze zuchtte eens.
' Niall.'
' Nanette.'
ik rolde met mijn ogen.
' Waar is Maud?'
Wow, dat kwam er nog eens snel uit. Nanette zei dat ik me nog aan het klaar maken was.
' Doei Maud.'
Ik gaf geen antwoord en bleef zitten. De laatste keer werd er op de deur geklopt en ik deed nu wel open. Liam stond in pak voor me en zijn mond viel open toen hij mij zag. Hij bleef me aan staren en mompelde snel hallo.
' Zullen we?'
Hij leek weer te ontdooien en ik pakte zijn hand vast. We liepen naar de lobby waar de rest ook stond te wachten en iedereen draaide zich naar ons om, de jongens keken me met grote ogen aan en bij sommige vielen net zoals Liam de mond bij open. Oke bij Niall, Harry en Zayn, Louis keek me alleen met grote ogen aan. Iedereen gaf me een complimentje en draaide zich toen weer om, behalve een iemand, een zekere Niall Horan...
* KLIK OP GEKOCHT, PRACHTIG EN DEMI DAN ZUL JE DE JURKEN ZIEN!!!!!
Reacties:
Uhh maudje... komen jullie uiteindelijk toch bij elkaar?? Whatever.. snel verder met meldingg!!!!!!
Ps.. GEEF ANTWOORD OP DE APP!!!!!!!
Xx
Waarom Nialler niet lol