Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 18
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 18
Nanette POV.
Ik zag dat Niall nog steeds aan het kijken was naar Maud. Ik draaide me om en porde hem in zijn ribben.
' AUW! Bitch dat je bent, wat is er?'
' Ik zie heus wel dat je naar Maud staart hoor.'
' Wat?! Ik staar niet ik kijk alleen.'
' Ja, je kwijlt een beetje.'
Geschrokken gaat Niall's hand naar zijn mond, en ik grijns, Niall rolt met zijn ogen.
' Heel grappig.'
Ik draai me om naar Maud en loop naar haar toe.
' Je weet toch wel-'
' Dat Niall naar me kijkt, ja dat weet ik.'
Mijn lach kon ik nog met moeite inhouden en ik liep weer terug naar Niall.
' Als je naar haar wilt staren moet dat wel veel onopvallender.'
' Ik staar niet.'
' Maud had het in de gaten.'
Even leek hij van zijn stuk te zijn maar daarna kwam zijn arrogante gezicht weer terug.
' Niall, wie probeer je voor de gek te houden, jezelf of ons?'
' Hoe bedoel je?'
' We zien ALLEMAAL dat jij Maud leuk vind.'
' Ik vind haar niet leuk!'
' Jawel, je vind haar wel-'
Maar mijn zin werd onderbroken, toen Niall zijn lippen op de mijne drukte. De kus was hard en pijnlijk, ik duwde hem van me af en keek hem geschrokken aan.
' WHAT THE HELL IS ER MIS MET JOUW!'
Klonk er opeens achter me, ik draaide me om en zag Harry staan. Ik wist niks uit te brengen, en keek alleen maar naar Harry.
' Waar bemoei jij je mee Styles?'
Zegt Niall grof.
' Waar ik me mee bemoei? Waar bemoei ik me mee...'
Harry keek me even aan. Draaide zich toen weer om en liep terug naar Taylor. Maud keek me grinnikend aan, en Niall gromde wat.
' Waarom kuste je me?'
Siste ik tussen mijn tanden door, Niall keek alleen maar naar Maud en toen kreeg ik het door?
' Niall kuste je me alleen maar om te proberen of Maud jaloers werd?'
Hij antwoorde niet en bleef maar kijken.
' Niall, geef antwoord.'
Weer negeerde hij mij, en ik sloeg hem tegen zijn wang, niet hard hoor gewoon een tikje.
' Niall, antwoord nu.'
Hij zuchtte en keek naar de grond.
' Ja.'
* OEEEEE CLIFFHANGERRRRRRRRR ALS JE MORGEN EEN NIALL POV WILT, MAAK DAN EEN MOOIE EN LANGE REACTIE, ANDER GAAT DE DEAL NIET DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reacties:
Okeey!
There we go!!
Je moet een Niall POV make want..
Je schrijft mooi
Goed
Leuk
Anders ik te nieuwsgierig ben
Omdat het een leuk verhaal is
Ik eigenlijk niet kan wachte tot morge
Maar het moet
Dus ik maak extra lange reactie
In de hoop dat de deal door gaat
En je pf is zooooo cute
Dat was eve wat anders
NIALL POV NIALL POV NIALL POF
PLEASE PLEASE PLEASE
Haha, zou dit lang genoe zijn?
Please maak een Niall POV!
Want je hebt mij al veeeeeel te nieuwsgierig gemaakt!!
Please please?
Oh ja!
Was een leuk hoofdstuk, ben jaloers hoe je schrijft!
Nou dit is wel genoeg!(:
Nu wacht ik op Niall POV(:
Xxx'ieass
Omg het is spannend! Melding! En keep up the good work :-D xxxxxx
Wtf.. niall kust me.. harry wordt jaloers?? Is er iets wat ik niet bergijp, of is harry nou opeens jaloers omdat niall ne kuste??? Het is wel spannend.. en maudje.. voor wie ga je nu uiteindelijk kiezen ??????
Oke
Plz doe een niall pov! Ik wil weten wat er door zijn hoofd gaat over ons!! Doe een niall pov, anders... uuuhhmm.. anders dan weet ik niet wat er gebeurd.. maar doe plz een niall pov.. voor je direcrioner bff??
Ps. Ik zie jou als een bff.. ook al hebben we elkaar nog maar een keer gezien..
Desalniettemin doe een niall pov anders wordt ik heeeeeell boos op je.. en dan moet je afstand houden van mij, en je mobiel.. hij kan ontploffen zoveel appjes stuur ik dan.. dus doe een niall pov plzzz
Maar in ieder geval.. snel verder #kannietwachten