Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 7

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

24 juli 2013 - 10:54

1071

6

1150



Hoofdstuk 7

Image and video hosting by TinyPic

Vandaag was het maandag en ik had echt geen zin in school. Ik zat in laatste jaar high school gelukkig. Ik klapte mijn dekens van me af en rekte me uit.
Ik had zin in een lang bad maar omdat ik over 20 minuten op school moest zijn werden het 3 minuten douchen. Make-up deed ik niet aan , het kleefde maar op je gezicht als je zweette. Soms met uitgaan deed ik het lichtjes op, maar dan ook heel lichtjes, ik stond daarna nog 10 minuten voor mijn kast toen ik eindelijk een leuk setje kleren had gevonden waren we al 5 minuten verder dus ik had nu nog maar...Een paar minuten om op school te komen, Sophia en ik hadden de weg al een paar keer gefietst dus ik kon er zo heen fietsen. Mijn ouders waren gisteren niet thuis gekomen maar ze zullen wel ergens zijn blijven slapen. Eindelijk had ik de school bereikt en je kon meteen zien dat ik hier niet thuis hoorde. Elk meisje liep met lading make-up rond en mini topjes en broekjes, en op toren hoge hakken waar zelfs ik niet op durfde te lopen. Een meisje aan lopen, ze blijft staan en bekijkt me van top tot teen. Snel loop ik naar de administratie om niet nog meer op te vallen.
' U moet Skylar Jordan zijn.'
Meteen hoorde je haar accent.
' Hier is je lesrooster, en je boeken haal je bij de docenten, o, daar is Laura zij geeft je wel een rondleiding door onze school.'
Ik draaide me om en keek naar Laura, ze was niet zoals alle andere meiden hier op school, ze was net zoals mij gekleed.
' O jij moet vast Skylar zijn.'
' Dan ben jij Laura.'
' Ieuw ik haat die naam het klinkt zo 1800.'
Ik zei verder niks meer en glimlachte alleen maar, iets voelde niet goed, alsof er iets niet klopte aan deze school.
' O, kijk we hebben het eerste en derde uur samen, kom dan leid ik je rond!'
Enthousiast trok Laura me mee en ik lachte terwijl ik achter haar aan strompelde.

We zaten aan een tafel onze lunch te eten, en te praten over onze dag. Toen Laura begon te praten over hoe stom haar wiskunde docent was, kon ik het niet helpen maar werd mijn aandacht getrokken door een groepje dat voor bij liep. Iedereen zijn aandacht leek ook op hun te zijn.
En ik zag de angst in hun ogen, toen de groep voor bij liep.
Een van de jongens was lang en had bruin haar, en blauwe ogen. De andere was ook lang maar niet zo lang als de andere jongen, zijn haren zaten in een grote kuif omhoog en een blonde lok zat erin geverfd.
Ik hield mijn adem in toen ik de derde en langste jongen zag. Hij was groter dan de andere jongens en hij had een grijze muts op, waar blonde lokken onder uit staken. Ik wist meteen wie hij was. Ik wist al vanaf het moment dat ik hem zag dat hij gevaarlijk was, niemand durfde hem aan te kijken, maar ik kon mijn ogen niet van Niall afhouden. Dat was tot het moment dat Laura merkte dat ik niet meer luisterde.
' Skylar? SKYLAR!'
Schreeuwde Laura, en meteen keek iedereen naar Laura en mij. Iedereen en ook Niall zijn groep. De meeste keken naar Laura maar Niall en de andere twee keken recht naar mij. Ik keek niet meer naar hun maar ik voelde hun blikken op me branden waardoor ik ongemakkelijk in mijn stoel heen en weer schoof.
' Waar was je naar aan het kijken?'
Ik keek om me heen naar de ogen dien nu aan het staren waren naar onze tafel. Laura had het niet door maar ik wel.
Ik draaide mijn hoofd naar het groepje en zag de twee jongens tegen Niall praten, maar hij luisterde niet hij bleef me alleen maar aanstaren, meteen werd ik weer ongemakkelijk en draaide me om naar Laura. Die een bezorgde blik in haar ogen had staan.
' Sky zeg alsjeblieft dat Niall NIET naar je aan het kijken is.'
De uitdrukking op Laura's gezicht veranderde van bezorgd naar bang.
' Niall?'
Deed ik alsof ik hem nog nooit had ontmoet, of zelfs maar gezien.
Laura keek over mijn schouder en keek toen weer lijkbleek terug naar mij.
' Laura wat is er mis?'
' I-ik had je moeten waarschuwen. Ik had je iets moeten zeggen- je vertellen over hem!'
Mompelde Laura, ik moest dit toneel spelletje vol houden anders werd ze nog bezorgder dan ze nu was.
' Laura je maakt me bang, wat is er?'
' De jongen die net naar je keek is Niall, Niall Horan. In andere woorden de gevaarlijkste jongen die je tegen kunt komen. Hij is slecht nieuws Skylar, en jij hebt zijn aandacht getrokken.'
Wow wacht wat!? Dat eerste was oud nieuws, maar ik heb zijn aandacht getrokken?
' Slecht nieuws als in, je wilt niets met hem te maken hebben, Hij is betrokken met slechte mensen, hij verbouwd gezichten als je ook maar een klein ding doet of zegt. Sommige zeggen dat hij een psychopaat is. Andere zeggen dat hij zelfs al dat hij iemand vermoord heeft. En denk niet dat hij je anders gaat behandelen omdat je een meisje bent. Ik heb meisjes gezien die met hem betrokken raken, ze denken dat hij ''anders'' i, maar ze komen terug met wonden, blauwe plekken, of worden zelfs gek. Blijf alsjeblieft weg van hem Skylar ik kan niet-.'
' Laura chill, ik zal niet met hem praten ik zal zelfs niet naar hem kijken.'
Laura zuchtte in opluchting en glimlachte toen weer.
' Zullen we gaan?'
Hoe graag ik het ook niet wou nog een keer keek ik om naar het groepje van Niall, de twee jongens leken meer geïnteresseerd in de meiden naast hun, ik kon er eentje herkennen het meisje dat mij bekeek in de gang, ze zat naast Niall en probeerde zijn aandacht te trekken door overal haar handen neer te leggen op zijn lichaam. Maar Niall leek het niet eens te merken, hij had alleen maar aandacht voor mij.
Zijn blauwe ogen vonden die van mij en ik kon er gevaar in zien schitteren.
Het was alleen al mijn eerste dag op school en ik had nu al de aandacht getrokken van de gevaarlijkste jongen die hier rond liep, nog meer als dat ik eerst gedaan had. Maar toen ik me omdraaide dacht ik nog maar aan een iemand.
Niall.

Laat een REACTIE achter of een KUDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! O, en word het niet te SAAI????????????
xxx Maud


Reacties:

1 2

Hermelien
Hermelien zei op 30 juli 2013 - 12:59:
Yeaaa hij heeft het op haar gemunt,
nu kan ze geen kant meer op *scared face*
Ya know ik vind dit echt leeeuk!
Het is niet de normale standaard eerste schooldag waarop meisje, jongen ziet en ze smoor word
This is dangerous, and for some reason I adore that
Je beschrijft de sfeer ook gewoon helemaal geweldig c:

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Team1D
Team1D zei op 24 juli 2013 - 23:22:
Omg the paynebende (heheh ik heb net een super gesprek over liam's dick gehad)


Malikaa
Malikaa zei op 24 juli 2013 - 21:34:
O-oh thats not good....
Snel verder
xXx


1Dzayn
1Dzayn zei op 24 juli 2013 - 12:29:
Washhh bad news BAD NEWSSS!
Hij zit ook al bij haar op school
Ze gaat nu echt niet meer aan hem kunnen ontsnappen.

Snel verder
Xoxo


Harrylover
Harrylover zei op 24 juli 2013 - 11:50:
Saai,meen je dit.
Ik vind het super leuk.
Melding