Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 19

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

24 juli 2013 - 18:45

424

4

273



Never 19

IK WEET DAT Nanette (loveyouxx) JULLIE EEN PB BERICHT HEEFT GESTUURD DAT IK MORGEN NIET KAN SHCRIJVEN DAAROM DOE IK HET NU!!!!!!!!!!!!!

Niall POV.

' Ja.'
Fluister ik zachtjes, man wat klonk k als een idioot! Wat zou Nanette wel niet van me moeten denken. Waarom kuste ik haar? Waarom deed ik zo? Al deze vragen schoten door mijn hoofd. Geen idee welke richting ze op gingen. Ik keek naar Maud, haar heupen bewogen heen en weer en de rok van de jurk zwierde om haar benen. Haar haar had ze gekruld en ze had zelfs make- up op. Normaal zag je haar zo niet. Onze eerste ontmoeting was dan misschien ook niet echt heel...nou ja...heel euh...Laten we zeggen dat we elkaar ongelukkig ontmoet hebben. Liam liep even weg en voor ik het wist duwde Nanette me in Maud' s richting. Ik keek geschrokken om, en ik zag Nanette naar me knipogen, mijn handen voelde plakkerig en even voelde me ik weer de jongen midden op de dansvloer die het liefst weg wilde lopen omdat iedereen naar hem keek, terwijl zijn vriendinnetje lag te neuken op de plee met zijn beste vriend. De woede nam het weer van me over, maar toen Maud zich omdraaide verdween die net zo snel als dat die gekomen was. Ze trok vragen haar wenkbrauw op en kruiste haar armen voor haar borst.
' Is er iets?'
Waarom- O, ja ik was een afschuwelijke klootzak tegen haar geweest.
' Ik euh..'
Ik keek over mijn schouder naar Nanette die onopvallend een duim opstak. Harry stond met Taylor te praten maar keek over haar schouder naar Nanette. Harry...Harry...Harry toch, zelfs een blinde kon het zien.
' Niall, ik vraag je al drie keer waarom je bij mij staat!'
Maud' s boze gezicht komt voor mijn beeld en ik grijns naar haar.
' Je bent mooi als je boos bent.'
Meteen sla ik mijn handen voor mijn mond, zei ik dat hardop. Blijkbaar wel want iedereen keek me met open mond aan. Maud leek eerder van haar stuk gebracht, terwijl Nanette voor haar voorhoofd sloeg en haar hoofd schudde als zo een hondje dat mensen neer zetten op hun hoedenplank die triest met zijn hoofd heen en weer beweegt. Opeens voel ik een hand tegen mijn wang, het brandde verschrikkelijk. Verbaasd keek ik naar Maud.
' Jij denkt ook dat je elk meisje het bed in kan lullen met lieve woordjes he!'
Na die woorden stormt ze weg de trap op, Nanette roept haar nog maar ze negeert haar, Demi kijkt bezorgd en Nanette rent achter Maud aan.
Mij geeft ze nog een afkeurend en teleurgestelde blik en verdwijnt achter Maud aan de hoek om.

* MORGEN KAN IK NIET POSTEN WE GAAN NAAR MOVIE PRAK GERMANY!!!!!!


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 25 juli 2013 - 0:24:
Wat gebeurdt er nu allemaal -,-


Malikaa
Malikaa zei op 24 juli 2013 - 21:29:
Omg, Niall, Maud, omg...
Veel plezier ^.^
xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 24 juli 2013 - 20:34:
Pff.. harry.. maud.. ikke.. hoe gaat het in godsnaam aflopen?!
Snel verder.. en veel plezier morgen! !!
Xxx nanette


Janitaa
Janitaa zei op 24 juli 2013 - 18:54:
Veel plezierr!!
Leuk leuk hfst!(:
Xxx'ieass