Hoofdcategorieën
Home » One Direction » te veel ruzie » in shock
te veel ruzie
in shock
Fiona POV
“jongens dit menen jullie toch niet he?”vraag ik wanhopig. Niemand reageert op mijn vraag. Ik kijk ze allemaal wanhopig aan. “Fiona”hoor ik mijn ouders schreeuwen. Ik word ruw naar voren geduwd en mijn ouders vliegen me om de hals. “waar was je lieverd?”vroeg mijn moeder snikkend. Ik zei niks, ik was gewoon versteend. Hadden ze me nou net thuis gebracht?! “ik……ik was…………ik was weglopen”zei ik heel zacht.”JE WAT?!”schreeuwde mijn vader. Ik schrok van mijn vaders uitbarsting en voor ik het wist voelde ik een hand tegen mijn wang aan komen. Hij had me geslagen maar mijn voorgevoel zei dat dit pas het begin was van alles wat ik zo over me heen krijg. Iedereen zetten een stapje naar achter, iedereen behalve mijn vader hij kwam alleen maar dichterbij en zei:”dit blijft niet ongestraft, jij gaat hier heel hard voor boeten jongedame!!!” ik durfde niks te doen, ik was bang voor nog meer klappen en uitbarstingen van mijn vader. Mijn arm werd ruw vast gepakt door mijn vader en hij sleurde me mee naar binnen. Nog net voor dat ik binnen was schreeuwde ik:”Bedankt voor alles jongens, dit is waarschijnlijk de laatste keer dat jullie me zien”. Ik zag nog net Niall’s blauwe ogen die me verdrietig aankeken. Hij dacht natuurlijk dat ik dit sarcastisch bedoelde maar dat was niet zo. Ik zie mijn leven zo niet meer zitten, niemand zal mij missen dus het is gewoon beter dat ik zelfmoord ga plegen.
Niall POV
“jongens dit menen jullie toch niet he?”vroeg Fiona wanhopig. Ik reageerde hier niet op, ik kon het niet, als ik het wel deed barste ik zeker in tranen uit. Ik voelde haar ogen op mij brandde, ze was natuurlijk bang voor de reactie van haar ouders. “Fiona”schreeuwde haar ouders. Harry duwt haar ruw naar voren en haar ouders beginnen haar te knuffelen. “waar was je lieverd”vroeg haar moeder snikkend. Ze antwoordde eerst niet maar dat is ook logisch want ze weet niet wat haar overkomt. “ik……ik was…………ik was weglopen”zei ze zacht. “JE WAT?! “schreeuwde haar vader boos. Als haar vader altijd zo tegen haar doet zou ik ook weggelopen zijn. ik schrok toen ik zag dat de vader van Fiona haar sloeg. Ik zette een stapje naar achter net zoals de rest, alleen haar vader liep steeds dichter naar Fiona toe. “dit blijft niet ongestraft, hier ga je heel hard voor boeten”zei haar vader boos. Ik wou Fiona nu zo graag weer mee terug nemen naar huis maar dat kan niet. Haar vader pakte Fiona’s arm en sleurde haar mee naar binnen. De jongens en ik draaide ons om en liepen richting de auto. “Bedankt voor alles jongens, dit is waarschijnlijk de laatste keer dat jullie mij zien” riep Fiona. Ik draaide me om en voor veel even zag ik de mooie bruine ogen van Fiona. Die wou ons nooit meer zien, die is echt heel boos anders zou ze dat niet hebben gezegd. Of bedoelde ze er iets anders mee………………
NIALL BEN NIET ZON MIETJE EN STA VOOR HAAR OP!!!!!
( ok.. Volgensmij ben ik een beetje hendig in het verhaal. Srry)
Maar in iedergeval mooi hoofdstuk
Xx
Snel verder