Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 20

Never Say Never- One Direction [FINISHED]

26 juli 2013 - 19:57

341

5

367



Never 20

OMG AL HOOFDSTUK 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENJOY....

Maud POV.

Ik storm de hotel trappen op, tranen stromen over mijn wangen.
' MAUD WACHT NOU!'
' NEE, IK HAAT JE! IK HAAT IEDEREEN LAAT ME MET RUST!'
Nanette gaf niet op en toen ik de hoek om was volgde ze me nog steeds.
' Maud wacht nou, ik moet met je praten.'
' ER VALT NIKS TE PRATEN LEAVE ME ALONE!'
Een mevrouw in een schoonmakers kostuum keek me geschrokken en boos aan, haar ontstopper wees in mijn richting.
' Meisje niet rennen in de gang.'
' SODEMIETER OP KLOTEWIJF, ALSOF JOU WAT UIMAAKT WAT IK DOE, NIEMAND MAAKT HET UIT!'
Nanette riep verontwaardigd mijn naam, zoiets had ik ook nog nooit gezegd. Bij mijn hoteldeur aangekomen zocht ik naar de sleutel mijn bolero had drie ritsjes met zakken, en in een van die zaten mijn sleutels. Nanette draaide me om net toen ik de sleutel in het gat stak.
' Maud, waarom doe je zo.'
En toen brak ik, een snik verliet mijn mond en langzaam liet ik me langs de deur naar beneden glijden. Nanette hurkte bezorgd langs me, en ik begroef mijn hoofd in mijn handen.
' Maud het komt we-'
' Zeg dat niet!'
Siste ik tussen mijn tanden door. En richtte mijn hoofd op.
' Het komt niet goed! NIKS KOMT GOED! NIALL IS ZO EEN....ZO EEN...ZO EEN KLOOTZAK, DIE DENKT DAT HIJ IEDEREEN KAN NEUKEN EN ELK MEISJE VOOR ZIJN VOETEN VALT, HIJ HEEFT EEN TE GROTE EGO EN ZIJN STOMME ACCENT BEGINT OOK OP MIJN ZENUWEN TE WERKEN. '' JE BENT MOOI ALS JE BOOS BENT.'' LAAT ME NIET LACHEN, IK WED DAT HIJ DAT BIJ IEDEREEN DIE BOOS IS ZEGT OM HAAR OF MISSCHIEN ZELFS HEM TE MOGEN NEUKEN.'
Mijn stem was heser geworden en Nanette keek me met grote ogen aan, zoiets had ik nog nooit gezegd, over niemand, zelfs niet over Sanne.
' Maud, luister, Niall bedoelde het goed, en hij heeft vast spijt ik weet het zeker.'
' Mogen we gaan we missen nog de VMA'S.'
' Tuurlijk weg gaan, kom je?'
Nanette steekt haar hand uit en helpt me op te staan, ik ga Niall gewoon negeren.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 26 juli 2013 - 22:57:
... Niall Niall Niall


Malikaa
Malikaa zei op 26 juli 2013 - 21:21:
Maudje toch....
Het komt wel goed
Snel verder
xXx


loveyouxx
loveyouxx zei op 26 juli 2013 - 20:19:
Eey.. het is korter! !
Maar in ieder geval
Snel verder!!
Xx


MichelleSky zei op 26 juli 2013 - 20:11:
Snel verder!!!! Xoxo


Janitaa
Janitaa zei op 26 juli 2013 - 20:06:
Jeetje jeetje zeg...
Niall is echt een badguy!
He maakt me echt nieuwsgierig!
Heeeeeel snel veder!
Xxx'ieass