Hoofdcategorieën
Home » One Direction » te veel ruzie » hoe?
te veel ruzie
hoe?
*2 weken later*
Fiona POV
Ik heb nu al 2 weken ruzie met mijn vader, al 2 weken ben ik niet buiten geweest, al 2 weken heb ik mijn 5 idolen niet gezien, al 2 weken ben ik geslagen door mijn vader en mijn moeder. Mijn vader heeft tegen mijn moeder gezegd dat het normaal is dat je me slaat en sinds dien is zij ook begonnen met mij te slaan. Ik eet ook bijna niks meer, de afgelopen dagen ben ik alleen maar afgevallen. Maar dat interesseert mijn ouders ook helemaal niks, ze hebben het zelfs niet door dat ik mezelf snij. “FIONA, KOM ETEN” riep mijn vader. “ik kom niet eten papa, ik heb geen honger”riep ik terug. Ik had echt geen honger, maar dat heb ik al niet meer sinds dat ik thuis ben gebracht door One Direction. “OKÉ”riep mijn vader weer. Mijn leven is nutloos, niemand houdt van mij dus als ik weg ga mist niemand mij. Ik weet het zeker ik ga zelfmoord plegen, maar hoe? Misschien kan ik me polsen door snijden met een mes? Ja, ja dat ga ik doen, ik ga me polsen door snijden met een mes.
Niall POV
Al 2 weken ben ik er met me hoofd niet bij, ik vergeet afspraken en mijn tekst. Sinds dat we Fiona weg hebben gebracht heb ik haar niet meer gezien. We zijn pas nog bij hun wezen eten zoals we vaker doen alleen ze was er niet bij. Haar ouders gingen ook niet kijken waar ze was. Ik weet nog steeds niet wat ze bedoelde met:” dit is waarschijnlijk de laatste keer dat jullie me zien”.”eh Niall waar zit je toch met je hoofd?”vraagt Louis. Ik zucht diep, zal ik hun vertellen dat ik alleen maar aan Fiona denk en haar laatste zin? “eh dude?!”schreeuwt Louis in mijn oor. “ja wat?”vraag ik. “krijg ik nog antwoord?” shit wat moet ik nu zeggen?! Liegen, nee dat kan ik niet dan maar de waarheid. “eerlijk gezegd denk ik de hele tijd aan de laatste zin van Fiona en waarom ze niet bij het eten was”. “oehhh, is hier iemand verliefd???”zegt Harry. “nee, nee ik ben gewoon ongerust, misschien is ze iets vreselijks van plan” “waarom zou ze iets vreselijks van plan zijn?”vraagt Zayn. “omdat ze zei toen we haar thuis brachten dat dat de laatste keer was dat we haar zien, misschien wil ze zelfmoord plegen ofzo iets”. “Niall, Niall, Niall, dat is echt het domste wat ze ooit kan doen, want ze heeft een top leven”zegt Harry. Een top leven ja joh, ze heeft bijna altijd ruzie en dat noemt Harry een top leven….
Melding !!!!