Hoofdcategorieën
Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » love
my dreams come treu|| 1D
love
Niall’s p.o.v.!
Geschrokken kijken maud en demi naar elkaar. ‘’ik bedoel, ze is anders als ik had gedacht.’’ Vult harry dan aan. ‘’je kent nanette niet goed genoeg.. ze kan stil zijn, maar ook aan een stuk door praten, jullie zijn perfect voor elkaar!’’ zegt maud dan. Over liefde gesproken, ik zou echt niet weten of er nu iets is tussen mij en maud, en vragen durf ik niet.. ik bedoel, dadelijk is het ‘’nee’’, dan sta ik mooi voor schut! Maar ik en maud zijn gewoon goede vrienden, en ze is een hele leuke meid, echt om verliefd op te worden, maar… ach laat ook maar!.. nu terug op nanette en harry.. mijn eerste indruk is toch dat ze niet goed bij elkaar passen.. ik ken nanette niet goed, maar harry wel.. en tja.. dit is mijn eerste indruk! ‘’laten we alvast naar onder gaan.’’ Zegt demi, en staat op van het bed. ‘’nee! Ik wil bij perrie blijven!’’ roept zayn, hij zet een pruillip op, en aait met zijn hand over een little mix poster. ‘’jullie bellen vanavond nog, en je hebt heel veel foto’s van haar op je mobiel!’’ antwoordt liam. zayn zucht, ‘’oke dan, laten we gaan!’’ zegt zayn, en staat op. we lopen allemaal naar onder. ‘’zal ik even met jullie naar paul gaan voor de adressen?’’ vraag ik. demi en maud knikken. Ik loop voor hun uit naar buiten. Daar staat paul, met een paar meiden te wachten. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Altijd waar wij zijn, zijn zij ook! Hoe weten ze dat toch? Hebben we een chip in ons hoofd ofzo? Ik ben er verder niet mee bezig, en zet een glimlach op mijn gezicht. Ik loop naar hun toe, en begin een gesprek terwijl ik foto’s en handtekeningen uitdeel.
Harry’s p.o.v.!
Ik kijk naar buiten, terwijl ik op de bank neerplof. ‘’maam! Waar kan ik de spullen voor te picknicken laten?’’ roept nanette. ‘’uuhhh.. in de tas aan de kelderdeur!’’ roept de moeder terug. dan komt 1 van de zusjes van nanette aangelopen. Ze springt naast me op de bank, en bekijkt me van top tot teen, wat me de kriebels bezorgd. ‘’vind je netje leuk?’’ vraagt ze dan. ‘’who the fack is netje?’’ vraag ik. ‘’oewhhh! Je zei fack! Dat mag niet!’’ zegt ze dan, met een zogenaamd boos gezicht. ‘’sorry, maar is is een godsnaam netje?’’ zeg ik schuldig- onschuldig. ‘’nanette duuhh!!’’ zegt ze. Ja tuurlijk.. ik had het kunnen weten! ‘’nou, ze is wel aardig, maar niet mijn type.’’ Zeg ik dan. Ow wat zeg ik nu! Ze is zoo aardig, maar niet zo super knap.. dus ik KAN niet verliefd op haar zijn! Het meisje knikt, en loopt dan weg. ‘’rare kabouter.’’ Fluister ik. een rilling loopt over mijn rug. Hoe houdt nanette het vol om met 2 zo’n meisjes in huis te wonen! Nanette komt de kamer ingelopen, met een tas, en enorm veel eten + drinken. ‘’zal ik even helpen?’’ vraag ik, en zonder op antwoord te wachten pak ik wat spullen aan. ‘’je hield echt van gilles of niet?’’ vraag ik dan. Ze knikt. Ik nodig haar uit, voor een troostende knuffel, en ze neemt het aan. ‘’we helpen wel voor wat afleiding!’’ zegt louis, die achter nanette is komen staan. Hij geeft haar ook nog een knuffel, en dan pakken de we de spullen in. Als we klaar zijn, lopen we ook naar buiten. Er staan nogal veel fans. 4 komen er nanette’s kant op. 2 zijn er geen fan. Helemaal niet zelfs.. ze haten ons!
DAFUCK WO THE FUCK (JAK IK SCHELD VEEL MET FUCK) HAAAAAAAAAAT ONE DIRECTION NOU????????? DIRECTIONATERS TUURLIJK..... melding