Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 21
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 21
Liam POV.
Ik zag dat Maud ver bij Niall vandaan ging zitten in de limousine. Ja een limousine je hoort het goed, alleen met zoveel personen lijkt het helemaal niet zo groot. Ik legde mijn hand geruststellend op Maud haar been. Ik zag dat zij en Nanette elke keer een rare blik toe wierpen. Vrouwen je zult ze nooit begrijpen. Ik voelde in mijn zak van mijn jasje waar ik het pakje voelde zitten. Zenuwachtig beet ik op mijn lip. Eindelijk stopte de limousine en het opwindende gekakel van de paparazzi was nu al te horen. Als eersten gingen Harry en Taylor. Daarna ging Zayn. Perrie was er vandaag niet, hij had er nogal moeite mee. Louis en Demi volgde snel en nog meer vragen dan eerst werden er naar Louis' hoofd gesmeten. Niall en Nanette pakte elkaars hand vast alsof er gif opzat en vertrokken met een zuur gezicht de auto. Ik voelde Maud trillen onder mijn arm, die ik onder de rit door over haar schouder had gelegd. Langzaam drukte ik een kusje op haar slaap en stapte als eerste uit, Ik hield mijn hand voor en ze pakte hem dankbaar aan. Even was alles stil, helemaal stil maar daarna verdrong de paparazzi zich rond de hekken en duwde ze bijna om, er werden twee bodyguards bij gehaald om de boel te kalmeren. Ik sloeg mijn hand om Maud haar middel, en alsof ze het al jaren deed poseerde ze naast mij. Trots wierp ik haar een blik toe, en even glimlachte ze naar me.
' Liam, daten jullie?'
Ik liep naar de microfoon van een journalist.
' Nee, we zijn gewoon...vrienden.'
Zegt Maud glimlachend ik glimlach ook alleen best wel zielig volgens mij.
' Ja...vrienden...dat zijn we! Beste...vrienden.'
Ik klonk als een wanhopige die zich iets wonderlijks voorhield. Alleen het woord vrienden kwam er bij mij uit alsof ik er in stikte.
Nu of nooit dacht ik, toen Maud weer weg wilde lopen, ik pakte haar pols en ze draaide zich vragend om. Alle jongens, Demi en Nanette draaide zich om naar ons. Ik liep voorzichtig naar Maud toe.
' Maud my darling Maud, in mijn leven ben ik vele malen verliefd geweest. En eerlijk ons klein stom gesprekje in het begin betekende veel voor mij. En Nanette vertelde me dat je bang was om verliefd te worden omdat iedereen die zei dat hij van je hield, je verliet. Ieder meisje verdient een man die tegen de hele wereld wilt zeggen '' She's my one and only, She's beautiful en She's mine.'' En ik zou jou graag de mijne willen noemen, dus Maud Berben do you want to be my girlfriend?'
Ik opende het doosje en haalde de ring eruit. Maud keek me met open mond aan, en langzaam vervaagde die tot een glimlach.
' Ja.'
En opeens hoorde ik Harry schreeuwen.
' NIALL! NIALL! NIALL COME BACK HERE!'
OKE IK WIL GRAAG EEN NIEUWE ROL TOE BRENGEN EN JULLIE KUNNEN DIE BEPALEN, ZE WORD NIALL'S VRIENDIN....
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk: (liefst een foto)
Innerlijk:
Hobby's:
Werk:
Favoriete dingen:
THNXXXXXXXX EN PLEASE VUL DAT IN!!!!!!!!!!!!!!!!
Reacties:
Naam: Ouiam
Leeftijd: 12
Uiterlijk: Lichtbruin haar groene ogen met een gele rand, geen make-up, lange wimpers, stevige benen maar geen buik
Innerlijk: Druk, aardig, raar
Hobby's: Eten, foto's bewerken
Werk: ...
Favoriete dingen: Euh Starbucks
Ieeee!
Mag je een rol? Veet!!
Naam : Janita ( bijnaam Janie )
Leeftijd : 14
Uiterlijk : Bruin haar groene oge, met een bril(:
Innerlijk : Lief ( vaak té ) druk, maar toch verlege(:
Hobby's : Dansen!
Werk : Heb ik nog niet :s
Favoriete dingen : Euh, leuke dingen doen?
Zou dit genoeg zijn? Hoop it wel(:
Xxx'ieass
wow... wow... waar is die ruzie van harry en niall nou...!!!
ikke ga me niet opgeven.. ikke, ben nanette natuurlijk
michelle is wel leuk...
snel verder
xx
Omg, Niall wat is er nou weer?!
Ik ga me niet opgeven voor Nialls girlfriend, want ik vind michelle wel een geschikte kandidaat ^^
Snel verder ^.^
xXx
Oja en minikuiltjes