Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Believe || Justin Bieber » 015 || Justin Drew Bieber

Believe || Justin Bieber

29 juli 2013 - 13:37

706

0

227



015 || Justin Drew Bieber

'Vijf, vier, drie, twee, één' Gelijk begonnen ik en Pattie op de stoelen rond te draaien. 'Justin gaat aan kop. Oh nee! Pattie staat voor. En.. Ze wint, mensen!' riep Scooter. We waren een wedstrijdje aan het doen met de stoelen wie het snelst en meest rond kon draaien. 'Je kan nog wat leren van je moeder' grijnsde Pattie naar me. Duizelig, maar lachend knikte ik. 'Wat is je techniek?' vroeg ik aan haar. 'Koffie' lachte ze. 'Goede, zal ik onthouden' grinnikte ik. 'Zin in een kop?' vroeg Scooter. Ik schudde mijn hoofd gelijk. 'Geef mij maar Starbucks' mompelde ik. 'Voor mij een cappuccino' antwoordde Pattie. Scooter liep weg, de kamer uit om koffie te halen. Gapend keek ik naar de grond. Vannacht had ik niet kunnen slapen, ik wist niet waarom. Elke keer als ik mijn ogen sloot was het alleen maar zwart. Geen dromen, geen nachtmerries. Best eng zo, droomloos slapen. Volgens mij was het niet eens slapen en ja hoor, ik dwaalde weer af. Mijn ogen onderzochten Pattie en ze keek me met een glimlach aan. 'Hoe gaat het met het nieuwe album?' vroeg ze. 'Bijna af, enkel nog een duet' antwoordde ik. 'Met wie?' Ze krek me nieuwsgierig aan en chagrijnig keek de andere kant op. 'Met Sara Jenner' mompelde ik. Hè, die achternaam had ik gekregen van Scooter. Anders zou ik gewoon Sara zeggen. 'Maar wie is dat dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord' zei Pattie geboeid. 'Een meisje dat net zoals Justin is ontdekt door mij via Youtube' vertelde Scooter toen ie binnenkwam lopen. Hij zette de koppen koffie neer. 'Dat is toch goed? Zij begrijpt je' vroeg Pattie verbaasd. 'Ze zal me nooit begrijpen' gromde ik. Nors sloeg ik mijn armen over elkaar en bromde wat onbelangrijks. Alsof Sara mij begreep. Waar hadden ze het over? Gefronst keek ik naar de deur die open ging. Dat meende je niet. Daar heb je d'r ook nog. Pattie stelde zichzelf voor en onmiddellijk stuurde ik haar een waarschuwende blik. 'Oh, Justin, kom op. Alsof ze elk moment kan aanvallen' Ze gaf me een betekenisvolle blik en gelijk liet ik een zucht horen. Ik stond op en sloeg mijn armen om haar heen. 'Wat moet ik eigenlijk in de studio?' vroeg ik haar, terwijl ik haar aankeek. 'Je moet songs opnemen. Hoe gaat het eigenlijk met Heartbreaker?' vroeg ze. 'Goed, hij komt bijna uit. Ben benieuwd wat ze er van gaan vinden' glimlachte ik trots. Toen pas realiseerde ik me dat Sara er ook nog was. Daardoor krulden mijn mondhoeken ietwat omlaag, maar al snel schoten ze weer omhoog. 'Laat eens een stukje horen' grijnsde Pattie. Vrolijk liep ik een stukje naar voor en keek even moeilijk. Na te bedenken dat het niet eens zo moeilijk was drukte ik op een aantal knopjes en de muziek was te horen door de kamer. Na twintig seconden zette ik hem weer af en keek vragend naar Pattie. 'Ze gaan het geweldig vinden' knikte ze overtuigd. Blij plofte ik terug in mijn stoel. Scooter zuchtte en keek mij en Sara streng aan. 'Oké, ik wil een deal maken' besloot hij. 'Ga verder' mompelde ik. 'Als jullie vanaf vanmiddag tot vanavond samen wat gaan doen om elkaar beter te leren kennen, dan krijgen jullie een week vrij, je mag zelf kiezen wanneer én iets wat je zelf wilt' stelde hij voor. 'Klinkt interessant. Wat houdt vanmiddag tot vanavond precies in?' vroeg ik voor de zekerheid. 'Vanaf twee tot acht iets gaan doen. Jullie mogen zelf beslissen wat. Naar een pretpark, naar de film en daarna naar een restaurant, wat jullie willen' legde Scooter uit. Ik wist het niet. Ik had een hekel aan Sara, zij ook aan mij dus het was nogal moeilijk om iets leuks te doen. Voor een nieuwe auto zou ik het wel willen, ik had geen zin in die roddels over dat ik weer overdreef als ik er zelf één kocht. 'Ik vind het best, maar ik wil wel een nieuwe auto' stemde ik in. Vragend keek ik Sara aan. Natuurlijk zou ik het snappen dat zij er niet mee eens was, maar het viel te proberen. En toch, het was toch niet zo'n ramp om wat te gaan doen?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.