Hoofdcategorieën
Home » Justin Bieber » Believe || Justin Bieber » 016 || Sara Jenner
Believe || Justin Bieber
016 || Sara Jenner
Het maakte me niet uit of ik een hele dag met Justin zat. Ik kon hem gewoon negeren zoals we beide altijd al deden. Ik begon te stralen bij het idee dat ik een 'cadeau' mocht uitkiezen. Niet elke tiener mocht iets uit kiezen. Ik deed mee net zoals Justin aangezien hij al mee deed kon ik hier makkelijk misbruik van maken, iets wat ik met liefde deed. Ik had gewoon macht, en ik zal eerlijk zijn. Het voelde fantastisch. 'Oké, ik doe als ik een roze springkussen krijg en we naar de bioscoop gaan en ik de film mag uitkiezen' glimlachte ik vrolijk, waarna ik vragend naar Justin keek, die zijn schouders ophaalde, alsof hem het niet uitmaakte. Ik lach kwam er op mijn gezicht bij het idee dat ik een springkussen kreeg! Het was misschien gek dat een meisje van zeventien een springkussen wou maar het was een droom. Sinds ik klein ben wilde ik al een springkussen maar nooit dat ik er een kreeg. Zo'n springkussen was best interessant. Je pompt wat lucht in zo ding en dan kun je springen, dat is toch fantastisch. Helemaal gelukkig haalde ik mijn iPhone uit mijn broekzak. Ik opende het whatsapp gesprek met Julia. Jij raad nooit wat ik krijg!. Ik hoorde wat gelach waardoor ik opkeek. 'Wat' vroeg ik toen ik zag dat Scooter me geamuseerd aankeek. 'Je straalt helemaal door je springkussen' lachte hij. 'Wie wil er nu geen springkussen'. Ik voelde hoe mijn iPhone trillen Een uil? Een vogel? Een opblaas krokodil? Nee, ik geef het op lachend liet ik mijn vingers over het scherm glijden. Ik krijg een roze springkussen! Ik weet dat je jaloers bent om, eheh! Geef toe, je hoeft je niet te schamenwaarna ik op verzenden drukte. Zonder dat ik het door had zat ik opeens alleen met Justin in een ruimte. Juist, ik moest mijn dag doorbrengen met Justin. Vandaag kon zelfs een Justin mijn dag niet meer verpesten en dat alleen door een springkussen. Er was vandaag een vrolijke Sara, iets wat Justin niet gauw zou zien. 'Let's go' gilde ik vrolijk terwijl ik opstond. 'We moeten trouwens wel met jouw auto' mompelde ik kort. 'Waarom, kun je zelf niet rijden?' lachte hij terwijl je hoorde dat hij me een beetje uitlachte. Ik schudde mijn hoofd. 'Jawel, maar ik durf het niet, ik heb geen auto dus ik moet wel met je in de auto' ratelde ik vrolijk. Ik was echt vrolijk! Ik staarde voor me uit toen we in de auto van Justin zaten. Het voelde wat ongemakkelijk maar wat nog! Ik ging naar de film en ik hoefde geen horror film te kijken. Nee, ik verveelde me in zijn auto en om de tijd te doven haalde ik voor de zoveelste keer vandaag mijn Iphone uit mijn broekzak. Julia, had nog niet geantwoord waarschijnlijk omdat ze 'druk bezig' was met school en de rest van me whatsapp gesprekken interesseerde me niet. Vrolijk stapte ik de auto uit. Beide liepen we zonder een woord te zeggen de bioscoop in. 'Welke film wil je kijken' mompelde hij. 'Ik haat horror want dan kan ik niet slapen, ik haat actie want dat wil ik opeens in een actiefilm spelen, we gaan geen romantische film kijken aangezien jij daar waarschijnlijk niet op staat te wachten en een komediefilm, ja wat moet ik daarvan zeggen, ik heb geen zin in een grappig film' vertelde ik hem snel. 'Wij gaan de Monster Univeristy kijken' Ik hield van die monsters, ze waren altijd zo vrolijk. Ik was vandaag ontzettend kinderachtig aan het doen maar wat maakte het uit. Dit was ik, ik was niet altijd even serieus of volwassen. Iedereen was wel een kinderachtig en ik was dat vandaag. 'Kom je' mompelde de jongen waarop ik knikte en hem achterna liep. 'Ik haalde gauw nog wat zoete popcorn en liep snel de zaal in waar de film al bijna begon. Ik hield vandaag, vandaag was mijn dag! Niemand kom me vandaag kapot maken daar was ik te vrolijk voor. Ik graaide met mijn hand in de popcorn bak en had voorzichtig de popcorn op terwijl ik gefascineerd naar de film keek die al een tijdje aan het draaien was. Ik kon niet geloven dat een kinderfilm zat te kijken, met Justin! Trouwens dat zou niemand geloven als ik het zou zeggen, toch?
ik heb die film ook gezien x hij was niet zo tof :!