Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Never Say Never- One Direction [FINISHED] » Never 22
Never Say Never- One Direction [FINISHED]
Never 22
Harry POV.
' NIALL!'
Maar hij rende door zonder na te denken, liet ik Taylor los en rende achter Niall aan. Camera's flitste toen we weg renden en ik wist dat Taylor nu dramatisch tegen de pers aan het doen was.
' NIALL WACHT NOU!'
Gelukkig voor mij kon ik hard rennen en pakte ik hem bij zijn bovenarm beet. Ik draaide hem om en ik zag een paar tranen in zijn ogen.
' Niall....Waarom huil je?'
' Ik huil niet.'
Hij veegde ruw met zijn hand de tranen weg, en ik keek hem medelijdend aan.
' Het spijt me van de ruzie Niall echt ik wa-.'
' Jaloers? Ik weet dat je Nanette leuk vind.'
Verbaasd keek ik hem aan, waar had die gast het over.
' Harry iedereen in de limousine kon zien dat jij haar de hele tijd aanstaarde.'
' Ik staarde niet ik keek alleen.'
Niall grinnikte, en daarna hield het snel genoeg op.
' Sorry, maar mag ik storen?'
Ik draaide me om en zag een mooi meisje staan. Donkerblond lang haar, groene ogen en een paar tattoos. De eerste stak net onder haar korte broekje uit en was omkruld rond haar bovenbeen, de tweede was op haar rug,met vogels die door haar witte topje door schenen. De derde als ik het goed telde stond op haar heup en krulde rond haar borst. Volgens mij nu de laatste was achter haar oor en beeldde Peter Pan uit.
' Jij wel, wat is er?'
' Wil je misschien deze signeren?'
Vroeg ze aan Niall, die haar alleen nog maar had kunnen aanstaren. Ik stompte hem in zijn zij en hij haalde weer adem. Ik grinnikte.
' Tuurlijk, als jij met mij op een date gaat.'
Mijn ogen werden groot, zei die dat nou echt?
* SORRY FLUT STUKJE MAAR NU KOMT TENMINSTE WAAR IK HEEN WIL!!!!!!!!!
Reacties:
Iee!
Mag ik maybe new girfriend worde van Harry?
Naam : Janita
Leedtijd : 18
Werk : Kapster(:
Uiterlijk : Bruin haar en groene ogen
Innerlijk : Lief ( vaak té ) druk, maar toch verlege (:
Hoop dat dit genoeg is!(:
Smakketjes.x
Omg ik kom er invoor denk ik?! YEEEEEEEY behalve dat ik blond haar heb dan ipv bruin maar dat maakt niet zoveel uit! Snel verder!! Xo
Uh had ik hier een rol in? Zo niet dan hier een lijstje
Zus van Zayn
Naam : Ouiam
Leedtijd : 16
Werk : Student
Uiterlijk : Lichtbruin haar, groene ogen, lange wimpers, geen make-up, minikuiltjes
Innerlijk : Druk, Grappig, Sarcastisch, Raar, FOODLIEFHEBBER