Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Wherever I fall, you catch me- Niall Horan » Hoofdstuk 9

Wherever I fall, you catch me- Niall Horan

30 juli 2013 - 11:24

833

5

340



Hoofdstuk 9

Oke stukje van vandaag hope u like it!!!!!!! Image and video hosting by TinyPic

Het was een stille, lange wandeling, en je hoorde alleen het geluid van de regen die op de grond terecht kwam.
Ik was nog lang niet thuis, ik hoorde een auto op de weg komen die dichterbij kwam rijden. Maar de auto reed niet in volle vaart langs me heen, hij reed op het tempo hoe ik liep. Mijn hart klapte sneller en ik ging ook sneller lopen.
De zwarte auto volgde elke stap, en uiteindelijk ging het raam naar beneden.
En onthulde het gezicht van een jongen die ik niet kon herkennen in de regen.
' Skylar.'
Zei een diepe stem luid genoeg om het te horen in de regen.
Ik liep dichter naar de auto toe en kon toen blond haar ontdekken. Niall.
' Skylar, wat ben je aan het doen?!' Schreeuwde hij vanuit zijn auto. Ik antwoorde niet en liet de koude druppels op mij terecht komen.
' Stap in de auto.' Zei hij met een harde stem.
Ik wist dat als ik in de auto zou stappen, ik problemen zou krijgen. Dus ik negeerde Niall en deed een stap terug.
' Skylar ga godverdomme in die auto!'
Ik kon zijn gezicht niet zien maar aan zijn stem was te horen dat hij boos was. Snel draaide ik me om en liep weg, ik kon Niall's gevloek horen, daarna een deur die gesloten werd en voetstappen naar mij toe. Ik werd gepakt bij mijn dunne polsen, en keek naar de jongen die de laatste 5 lesuren niet meer op school was geweest.
Toen ik Niall's gezicht zag realiseerde ik me waarom hij niet op school was de laatste 5 uur. Zijn linkeroog was bedekt met blauw, en er was een snee boven zijn rechter wenkbrauw van ongeveer 2 cm lang. En hij had een snee op zijn lippen wat ze nog meer roze maakte dan normaal. Niall kon blijk baar de angst zien in mijn ogen, en dat ik met tranen voor hem stond, want zijn grip om mijn polsen verslapte een beetje maar nog steeds liet hij me niet los.
En de harde gezichtsuitdrukking op zijn gezicht verdween.
' Ik ga je geen pijn doen, zolang je maar bij mij in de auto stapt.' Zei hij nauwelijks verstaanbaar in de regen.
Bang schudde ik mijn hoofd en ik stond te trillen op mijn benen, hier had Sophia en Laura me voor gewaarschuwd. Ik probeerde me los te rukken uit zijn greep wat niet lukte.
' Ga gewoon in die facking auto zitten! Je kunt ziek worden van die regen.'
Zijn grip versterkte weer en ik gilde van de pijn, meteen liet hij me weer losser en streelde het stukje fijngeknepen huid zachtjes.
Hij keek recht in mijn ogen en waarschijnlijk wou hij dat de angst uit mijn ogen verdween maar die was er nog steeds toen ik even goed ja knikte. Blijkbaar was dat genoeg voor Niall, want hij liet me los. En liep daarna naar de auto ik volgde hem, Niall opende de deur en liet me eerst in de auto stappen voordat hij er zelf inging. Hij keek snel nog even naar mij terwijl ik doorweekt was en trilde. Hij pakte een blauwe sweater van de achterbank en gaf die aan mij, vragen keek ik hem aan.
' Om je op te warmen.'
Ik deed snel mijn natte bloesje en trui uit en trok Niall's sweater over mijn hoofd. Ik zuchtte toen ik meteen de warmte voelde, en ik keek naar Niall die me met een grijns zat aan te kijken.
' Wat?'
' Niks.' Zei hij.' Je ziet er gewoon goed uit in mijn kleren.'
Ik kon het niet helpen maar ik voelde mijn wangen langzaam rood worden, waardoor Niall ging lachen, hij startte de auto en ik keek uit het raam.
Niet weten wat mij overkwam begon ik tegen Niall te praten.
' Waarom was je niet op school?'
Ik zag dat Niall een beetje verstijfde en voor zich uit keek.
' Ik had dingen te regelen.' Was alles wat hij daarop antwoorde.
' De hele 5 uur lang?'
Ik wist niet waarom ik begon te praten en ik kon zeggen dat het Niall ook verraste.
' Wat kan jou dat schelen?'
Ik wist inderdaad niet wat ik daarop moest antwoorden wat gaf ik er om?
' Ik ga je antwoorden als jij mij ook antwoord.'
Deze keer draaide Niall zich wel om naar mij en grinnikte naar me om zijn ogen daarna weer op de weg te richten.
Er was een korte stilte tot ik maar weer begon te praten.
' Nou, ga je nog antwoorden?'
' Ik zou wel willen.' Zei Niall voordat hij uit de auto stapte en de deur van mijn kant opende. Hij kwam met zijn gezicht nog maar een paar centimeter van die van mij, voordat hij weer sprak.
' Maar we zijn er al.'
Ik stapte uit de auto en keek naar Niall.
' Hoe weet je waar ik woon?'
Niall beantwoorde die vraag niet maar grijnsde, hij boog zijn gezicht dichter naar de mijne toe voor een kus die ik absoluut niet verwachte, op het laste moment veranderde hij van richting en kuste mijn wang.
' Ik zie je op school Skylar.'


OKEEEEEE,LAAT EEN REACTIE ACHTER PLEASE!!!!!
XXXX maud


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 3 aug 2013 - 11:52:
Awwwwh idk why, maar ik vond Nial nu sooooo supercute
I'm sure of it dat hij niet so slecht is,
en Skylar gaat vast gevoelens voor hem krijgen
Dit word interessaaaaant *giggles*

Cupcakes wearing glitters
xoxo


Tallietje
Tallietje zei op 30 juli 2013 - 15:47:
Aahhww, i like it <3
Geef mij maar een melding

Greetzz


Team1D
Team1D zei op 30 juli 2013 - 13:06:
Ahw ahw ahw ahw feelings i can't handle the feelings


Harrylover
Harrylover zei op 30 juli 2013 - 11:49:
Omg dit is zo'n leuk verhaal.
Heel snel verder.
En ik wil zeker een melding.
Xxx


1Dzayn
1Dzayn zei op 30 juli 2013 - 11:45:
Oeeehhh. Me likee

Snel weer verder ^^